Bonne Maman dag 3:
Frambozenjam met rozenextract.
Ah nee, maar er komt vast ook nog heel veel fijns in je Rituals! Maar die van L’Occitane is tot nog toe ook heel fijn ja, die handcrème is zo fijn
Ooh zoo mooi die van cult😍
Ik heb de rituals in oktober al uitgepakt en was echt een beetje teleurgesteld! Maar dat is nog een goede reden om volgend jaar voor L’occitane te gaan. Ik ga wel een Verbena kerstcadeautje voor mezelf kopen
Ik heb de twee jaren hiervoor occitane gehad en het is echt fantastisch! Nu heb ik de rituals.Ben wel meer l’occitane fan dan rituals maar na 2 jaar veel dezelfde dingen is iets anders wel leuk
Oeh, deze is erg lekker
Bonne Maman dag 4:
Italiaanse mandarijnenjam.
@pastelzwart Ja leuk hè? Qua prijs per kilo is de jam-adventskalender natuurlijk niet zo interessant, het zijn immers allemaal kleine potjes. Maar de smaken zijn zo uniek, en ik vind het leuk om allerlei nieuwe dingen te proberen. Als Bonne Maman volgend jaar weer een adventskalender verkoopt, koop ik die zeker weer. Ik vind het elke dag weer een verrassing.
Hm lastig. Misschien een unboxing kijken waarbij ze de namen weten? Een rondje google laat ook alleen een willekeurig lijstje met de inhoud zien. Niks op volgorde volgens mij.
Ik eet echt nooit jam maar al die speciale smaakjes klinken heel lekker!
Aan iedereen met de Bijenkorf adventkalender: ik vind de Loewe001 (dag 2 of 3) super fijn. Mocht iemand m willen ruilen tegen iets van een andere dag, let me know
Ja beetje een gemiste kans van ze. Mijn vriend heeft de kalender van Nespresso en daar staat de smaak van het cupje telkens op het deurtje van het vakje. Hadden ze bij yankee candle ook moeten doen met de geur.
Dag 2, 3 en 4 van Essie (de niet platte)
Basecoat, Mrs always right en remover.
Tot nu toe echt niet teleurgesteld!