Dag 5 van zelfgemaakte en Oil en vinegar. En zag naast hokje 5 van Oil en vinegar een extra doosje, waar een leeg flesje in zat om te laten vullen in de winkel met een olie of azijn naar keuze!
Überhaupt die vier kaasjes zitten bij elkaar
Qua vorm er zo uit te pikken
Ik denk elke keer weer, mooi kaarsje voor op de wc.
Mooi douchegel/badspul voor op vakantie.
Was jij degene met een leeg vakje bij LF? Mijn vakje van vandaag had een andere inhoud dan de jouwe
Ja klopt… Hè wat raar. Wat had jij erin??
Ik had een Aveda Botanical Repair Treatment!
Kiehls en bijenkorf
Heftig geurtje. Meer mannen geur denk ik.
Sinds baby bijna geen parfum meer gedragen dus alles ruikt heel sterk.
Zal jullie er niet elke dag mee vervelen, maar ik had voor mijn kinderen de Heidi-Playmobil kalender gekocht als Sinterklaascadeau. Ze kennen Heidi niet want ze zijn pas 2,5 maar evengoed vinden ze het fantastisch. En ik ook
Het wordt alles bij elkaar een wintertafereel met sleetjes, dieren, kinderen met sneeuwballen enzo.
Dit is dag 1-6
De 4 kaarsjes van rituals moeten toch adventkaarsen voorstellen? Ze zaten vorig jaar wel netjes verdeeld, zoals het hoort bij adventkaarsen. Er is echt iets misgegaan dit jaar zo zonde
Bonne Maman dag 6:
Abrikozenjam met lavendel.
Volgens mij elke zondag 1. Wat is er dit jaar mis? Heb de kalender zelf niet.
Oh ik heb hem nu ook niet, ik dacht dat er al 3 kaarsjes uit waren gepakt en het is pas 6 dec. Dan tel ik verkeerd
Er zijn er nu twee geweest! Elke zondag en de 1 december was er dus ook een kaars omdat de eerste adventzondag 28 november al was
spoiler inhoud LF 6 dec
Het was een lipliner van Delilah, de kleur heb ik niet bekeken