Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ja dit is wol inderdaad. Moet je zelf nog oprollen tot een balletje. En je kan ermee breien of haken.

2 likes

5 likes

Ik vind t heel tof maar is t ook genoeg om iets mee te kunnen?

1 like

@praline Ik dacht steeds dat het zo’n hondentouw was :joy:

10 likes

De Clinique advent kalender is in de aanbieding bij de BK:
https://www.debijenkorf.be/clinique-adventskalender-limited-edition-24-days-of-clinique-2043090037-204309003700000

2 likes

De thee advent kalender van yourdailyteacup is ook met korting te koop

1 like

20 gr * 24 dagen en nog 1 keer 100 gr. Dus kan je al wel wat mee ja.

1 like

Zo jammer dat hij elk jaar hetzelfde is want ik vind het een heel fijn merk

Kerstornamenten van diptyque, beetje een opvulcadeau maar ze zijn wel van mooie kwaliteit! :blush: had ook nog een kalender gekregen van Ladurée, elke dag een snoepje/bonbonnetje (geen macarons helaas haha)

11 likes

Nee 5eu is altijd (zat in die van mij ook) dus 10 is al score :muscle:t3:

Oh wat chill dat je dit nu digitaal in kunt zien! Ik had helaas ook maar €5

1 like

Als ik die 13 laatste cijfers invul zegt ie steeds dat het geen geldige code is :confused: terwijl het gewoon die kaart is die vanaf vandaag geldig is. Had jij dit ook?

5 op die van mij!

2 likes

Ja, ik was ingelogd! Denk dat het de browser was. Maar het is gelukt en heb ook €10 :cheer:

2 likes

Essie en Douglas

6 likes

Yankee candle tower, my muesli deluxe en Oil&Vinegar.

7 likes

Dag 7 asos

12 likes

Bijenkorf dag 7!

8 likes

Dag 7 van Glossybox en Zalando. Mijn droge haarbos is hier blij mee. En gisteren een 5 euro cadeaukaart uit de IKEA kalender.

9 likes

Ik heb die glossybox kalender twee weken geleden besteld en hij is nog niet eens verzonden. De dozen zullen wel op zijn ofzo. :sweat_smile: Toch fijn dat ik hier mee kan genieten met wat ik anders had gekregen!

2 likes