YES, ik heb vandaag de ASOS-kalender ontvangen!!! Nu nog 2,5 maanden wachten tot hij open mag
Ohh nu al zin hierin! kunnen we een dagelijkse poll doen met cijfer geven enzo en heeele uitgebreide reviews
Scrunchie, armbandje, ketting, make-up, geurkaars, iets leuks voor in huis en iets lekkers?
Jaaa leuk!!
Een gezichtsmaskertje vind ik ook altijd fijn. Als ze veel leest een leuke boekenlegger. Of een leuk notitieboekje. Action heeft nu veel leuke! Misschien een mooie pen als ze veel schrijft? Thee is ook altijd fijn.
Ik ben heel benieuwd wat je allemaal uitkiest!
Losse thee, gezichtsmasker, tubetje handcrème, oogschaduw, hanger voor in de kerstboom, sleutelhanger, zaadjes om kruiden mee te planten, koekjesvormpje. Sowieso even kijken bij de Hema, daar kan ik altijd wel van die leuke kleine cadeautjes scoren!
Ik kan niet kiezen welke ik wil van the body shop !
Ik zag vorig jaar bij Bonnie een Adventkalender waarbij ze twaalf winterse puzzeltjes heeft. Sindsdien ben ik opzoek naar zo een soort adventkalender. Lijkt mij echt heerlijk om dan om de dag zo een puzzel te maken. Iemand enig idee waar die te vinden zijn?
Ik heb de kleinste net besteld! Ik wilde eerst de grote, maar ik maak die spulletjes noooit allemaal op dus de kleine is dan beter
Ik zag dit spel gister bij Asos!! Misschien is dat wat? Wilde ik bestellen voor als we kerst vieren met vriendinnen en lijkt me echt een super leuk cadeautje om te krijgen ook.
Ughhh ik twijfel zo tussen de Asos en Lookfantastic advent kalenders. Iemand een super goede reden om voor een van de twee te gaan?
Ze hebben verschillende puzzel kalenders, dus er zijn er genoeg. Weet niet de specifieke, maar ik denk dat als je zoiets zoekt het daar vindt.
Ik zag dat holland&barret ook een adventkalender heeft! Weet alleen niet of die ook nog in Nederland gaat komen want vind m nu alleen in de UK.
Ja ik ben wss niet zo handig want ik kan het (nog) niet vinden
Wat een leuk idee! Ga ik nu ook doen voor mijn zusje dit jaar
Huhh waar kan je die van asos nog kopen? Ik keek van de week en toen was ie sold out
Ik heb de grootste van the body shop besteld.
Ik heb zo’n klote jaar gehad ik verdiende hem gewoon. Krijg ook geen kerstpakket als zzp dus dit is mijn eigen kerstpakket haha
Ik wil dit jaar ook weer heel graag een adventskalender.
Ik heb nu twee keer die van Rituals gekregen en daar was ik heel enthousiast over. Ik vond hem heel erg mooi en er zaten mooie producten in (vooral de douchegels ruiken zó lekker). Nu zoek ik een leuke andere, maar ik ben best kritisch op gezichts- en haarverzorging. Dus eigenlijk wil ik een kalender vol met douchegels, bodylotions, geurtjes etc. Iemand tips?
weet iemand of er ook een adventkalender is met koffie? Zou me niets verbazen als dat geen ding is…
Toen ik vorig jaar het internet afstruinde naar (thee) adventskalenders, heb ik op Etsy een aantal adventskalenders met koffie gezien. Kan me alleen de verkoper niet meer herinneren.