ja ik wilde net komen posten dat ik er al wat gevonden heb!
Ik vond die candy cane kerstboomhangers die je vorig jaar had erg leuk en die zou je wel weer kunnen doen (of iets soortgelijks in dat thema). Die heb ik nog onthouden van die kalender van jou van vorig jaar haha!
- kerstkaartjes met envelop en daar al kerstzegel op, zodat ze ze makkelijk kan versturen
- de dag voor de kaartjes een gouden of zilveren stift/pen
- nagellak in een kerstige kleur
- waardebon voor een avondje chillen met hapjes en wijn bij jou thuis
- tijdschrift
- choco thee
- mini wijnflesje of speciaal biertje
- bakje nootjes
- kerstservetten van de Hema
- cactusje/vetplantje
- fleece dekentje (zeeman heeft luipaard dekentjes voor 4 euro)
- voetenmasker
- dinerkaars
- kerstkransjes koekjes
- briefje met allerlei leuke herinneringen van jullie daarop geschreven
- theedoek/handdoek setje in leuke print
- mini kerst stolletje (proefstol)
- fotolijstje met quote/foto van jullie
Door dit topic heb ik zin om een adventskalender te DIY’en
Ik heb er inderdaad ook helemaal zin in als ik deze posts lees haha. Misschien toch maar eens creatief gaan doen dit jaar!
Oooo vet leuk!
Heeft iemand wellicht een idee of er ook leuke adventkalenders bestaan voor honden? Ik zag dit toen bij Zoella en het lijkt me echt leuk om samen met mijn hondje elke dag een cadeautjes uit te pakken.
Ik had zo een vorig jaar van de action! Iedere dag een ander snoepje voor de hond.
Oh wow, zo leuk dat ze dat bij de action hebben! Ik heb dan zelf wel katjes maar vind het een geweldig cadeau!
De topics van vorig jaar bestaan nog, je kan de openingspost overnemen, ik heb die toen geschreven. Maar om ‘schoon’ te beginnen zou ik wel een nieuw topic aanmaken! Ik denk zelf dat ik niet mee wil doen maar ik heb het twee keer georganiseerd dus als jullie er niet uit komen wil ik altijd een handje helpen
Meteen besteld, wordt morgen waarschijnlijk al geleverd!
Ja zoiets lijkt me echt leuk! Ik vraag me af of ze ook zoiets hebben met kleine speeltjes of zo, maar dat zal wel lastig zijn zo klein. Is het direct niet meer mogelijk voor grotere honden (ivm stikkingsgevaar).
Huh ik heb het vorig jaar toch georganiseerd? Of is dat al weer twee jaar terug? Of bedoel je wat anders?
Oke!
Hier kun je die van ASOS bestellen.
Ja, ik ook!! Het leuke is dat ik 'm samen met m’n beste vriendin heb besteld, dus dat wordt samen op afstand uitpakken. Can’t wait!!
Bij de action hebben ze adventkalenders voor katten, ik zag twee verschillende uitvoeringen (zelfde inhoud).
Adventdoosjes zijn ook leuk als je zelf een adventkalender wil vullen!
Ze hadden bij ons ook look o look kalenders! !!!
Die heb ik gister gekocht haha! Ik wilde een chocolade adventkalender halen bij de Action, maar ik vond die niet zo leuk eruitzien en toen zag ik die van look o look en ik dacht: in december eet je al zoveel chocola, ik ga lekker voor een adventkalender met snoep hahaha
Wel jammer dat er maar 3 verschillende geurwn inzitten