Ik heb echt spijt dat ik deze kalender niet heb gekocht. De meesten vind ik onzin, maar dit gaat tenminste op en originele smaakjes. Heb echt FOMO.
Ik heb ook de BE kalender en volgens mij is hier standaard elke kaart 5 euro, zonder kans op hoger bedrag
Volgend jaar een nieuwe poging! Ik zal je een berichtje sturen zodra ik hem signaleer. Vorig jaar was ik ook te laat en daar baalde ik echt van.
Ik heb overigens ook de Pickwick adventskalender maar die is teleurstellend. Er zitten geen bijzondere smaakjes in, maar enkel smaakjes uit het reguliere assortiment.
Ik heb normaal echt niks met l’occitane, maar vind hem er echt leuk uitzien! Ik onthoud hem voor volgend jaar.
Ja, ik ben er ook heel blij mee! Leuke variatie in produkten en alles ruikt zo lekker!
Voor wie nog interesse heeft in de adventskalender van Bonne Maman; hij is weer leverbaar! En met de kortingscode BMFREE2021 krijg je gratis verzending.
En ik zie nu ook dat hij bij Bol leverbaar is.
Ik word zo blij van al die smaken maar ik eet geen jam dus dan is 30 euro toch een beetje te gek
Zou wel heel leuk zijn voor mijn moeder die iedere dag jam eet maar we hebben de cadeaus al met sinterklaas gedaan
Misschien kun je het bewaren voor volgend jaar? Of met moederdag geven. Al pakt ze het meteen uit, nog steeds leuk.
Dag 11 Look fantastic:
Tot nu toe een beetje teleurgesteld in deze kalender, er zitten eigenlijk alleen maar sample sizes in (op een lippotlood na). Je mag voor dat geld toch wel wat meer verwachten… hopelijk zijn de aankomende dagen wat beter.
Bonne Maman dag 11:
Rabarber aardbeienjam.