Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 11 van Zalando en glossybox. Toner stond al op m’n lijstje om eens te gaan proberen dus dat komt goed uit.

4 likes

Ja ben ook wel wat teleurgesteld, zou hem volgend jaar niet opnieuw kopen. En ben bang dat er nog weinig fullsize producten inzitten gezien de grootte van de vakjes :unamused:

2 likes
L'Occitane dag 11

De handcreme van de Amandellijn! Ruikt zo lekker en smeert heel fijn, echt blij mee!

6 likes

Ik vind de Bijenkorf kalender echt leuk tot nu toe :smiling_face_with_three_hearts: weet iemand toevallig of dezelfde producten ook meerdere jaren terugkomen of zijn het ieder jaar nieuwe producten?

1 like

Dit topic is echt heel goede reclame voor de kalenders van Bonne Maman en L’Occitane vind ik :blush:

Ik heb de Your Daily Teacup-kalender en daar valt niet zoveel aan te laten zien omdat het allemaal losse thee in biologisch afbreekbare zakjes is (waar ik heel blij mee bent, want duurzaam) maar het is een goede afwisseling tussen smaken en het is leuk om elke dag een nieuwe smaak te proberen. Ik zit nu aan de sterrenmix van dag 8.

4 likes

Ik vind hem ook wat tegenvallen helaas :frown: Had vooraf niet te goed gekeken wat erin zat om het een verrassing te houden, maar had ik misschien wel moeten doen.

2 likes

Ja hier hetzelfde verhaal :sleepy:

Dag 11 - Christmas cottage

9 likes

Vorige jaar zaten er een aantal dezelfde producten in. Volgens mij een stuk of 3, 4. Ook een aantal dezelfde producten maar dan net een andere variant.

2 likes

Essie en Douglas. Glijmiddel had ik nou niet direct in de kalender verwacht hahaha

12 likes

2 likes

Ik was vandaag bij m’n moeder toen ze dat glijmiddel uitpakte :joy:Ze had niet door wat het was.

4 likes

Dat glijmiddel schijnt 1 of andere tik tok trend te zijn, als een soort primer voor je foundation😅

1 like

Sorry ik was ze allemaal vergeten nu tot en met dag 12

15 likes

Bonne Maman dag 12:
Bosbessenjam met citroenmelisse.

10 likes

Ik heb Happy Soaps nog niet zien langs komen dus ik zal hem delen. De eerste 3 van de 6 vakjes (en yogi tea van vandaag).

13 likes

Bijenkorf dag 12!

10ml van dit spul, 15ml is op de website €98. En het is een gezichtsolie geloof ik.

8 likes

Ondanks dat ik geen fan ben van rozengeur vind ik het parfum nog best aardig! Maar denk dat ik hem toch aan mijn moeder ga geven.

5 likes

My muesli deluxe, Yankee candle tower en Oil&Vinegar.

9 likes

Essie en Douglas

5 likes