Het adventkalender-topic (Deel 1)

Het is waar :pleading_face: prijsstijging van 10 euro

4 likes

Ik heb van allen de inhoud bekeken, maar ik vind hem niet denderend.

2 likes

Nee idd, vooral die middelste snap ik niet echt waarom die duurder moet zijn dan de goedkoopste. Vind de goedkopere dan denk ik nog leuker

3 likes

Nou, ik weet nu wel zeker dat ik deze echt niet wil. Spoiler voor inhoud: komt voor zeker 90% overeen met die van vorig jaar maar dan andere geuren. En dus wel duurder.

2 likes

De Asos adventkalender staat online, wel een stuk duurder dan voorgaande jaren. Er is vandaag wel 20% korting op alles

9 likes

Heel fijn dat ik hier kan lezen welke kalenders al online staan. Vorig jaar was ik zo vaak te laat. Ik krijg vanavond als het goed is mijn Rituals adventkalender binnen.

4 likes

Ik ga voor de Bijenkorf dit jaar :smile: en zou heel graag de grote van the Body Shop weer willen, die beviel me vorig jaar zo goed maar vind die 2 samen wel duur. Twijfels twijfels haha

1 like

Kan ik ergens de inhoud van de Bijenkorf kalender al zien?

4 likes

Ik ben ook benieuwd! Heb me wel aangemeld voor een alert maar dat is volgens mij ook pas vanaf half sept

1 like

Ik ga dit jaar sowieso voor de grote van de body shop. Ik zag dat je vanaf morgen kan bestellen. Verder denk ik een theekalender en misschien een kaarsenkalender. Ik wil eigenlijk ook diptyque maar dan wordt het wel heel duur.

3 likes

De adventkalenders van L’Occitane staan op de UK site. Wat mij betreft echt veel meer waar voor je geld dan Rituals. Link niet openen als je geen spoilers wilt want de producten staan ook afgebeeld https://uk.loccitane.com/advent-calendar,83,1,93743,1142289.htm

Er zijn 4 kalenders tussen 55 en 165 pond. De goedkoopste zie ik ook al op de nederlandse site staan als ik google, voor 59 euro wederom niet openen als je geen spoilers wilt)

https://nl.loccitane.com/de-klassieke-adventskalender-2022---de-4-seizoenen-10CACLA22.html?gclid=Cj0KCQjwguGYBhDRARIsAHgRm48Tmr_XjfMKy_MEKLWxA6I3ZKncm3LF98VG-DXpfTR8vz08VrR1axIaAn9XEALw_wcB

4 likes

Heb de Nederlandse versie gekocht en ook als kado. Lekker vroeg alvast haha

In de asos zit best veel wat ik niet gebruik en hier gebruik ik alles wel.

1 like

Ah bestellen kon dus al wel gewoon? Chill! Ik wil 'm oooook, maar ik kan me dan no way nog 3 maanden inhouden haha.

Edit - oooh de kleinste van the body shop is ook heel leuk! Nu twijfel ik toch.

1 like

Iemand toevallig een adventskalender tegen gekomen met alleen maar parfum?

2 likes

Wat een leuke vormgeving zeg!

Ja ik kon hem gewoon bestellen. Als ik ze heb verstop ik ze ook. Haal ze daarna pas te voorschijn.

2 likes

Oh grapje body shop kon vandaag al dus heb de grote besteld.

4 likes

Ik heb 'm ook besteld, met de code WELCOME10 krijg je 10% korting (als het de eerste keer is dat je besteld) dus was nog maar 53 euro. Stuk leukere deal dan Rituals zo!

En hij hoeft maar 1.5 maand te blijven liggen uiteindelijk want ik ga 1 november beginnen zodat ik alles lekker kan gebruiken tijdens m’n verlof. Dat moet te doen zijn, haha.

8 likes

Ieder jaar jeukt het bij mij om een advent kalender te kopen, maar merk dat ik ook echt aan het genieten ben van alle posts in dit topic en de voorpret van de nieuwe kalenders dan dat ik het echt zelf wil kopen/gebruiken. Dus bij dezen bedankt, namens mijn portemonnee :heartpulse:

16 likes

Ik heb ook besloten dit jaar geen kalender te kopen, ik heb nog zoveel liggen uit de kalenders van afgelopen 2 jaar en kan het geld beter anders besteden nu. Misschien koop ik wel iets moois voor mezelf dat ik echt wil hebben.

5 likes