Ik heb de oil&vinegar advent besteld
Oeeeh thanks ik wist niet dat hij al bestelbaar was. Deze was mijn favoriet vorig jaar dus heb hem ook besteld.
Is ook pas sinds vandaag of gisteren geloof ik
Ik heb de Moersleutel kalender besteld, aangezien ze toch pas half november beginnen met leveren en ik dan al in mn nieuwe appartement woon. Echt mn duurste kalender ooit maar ik kijk er nu al naar uit en ik wilde niet het risico lopen dat ie al uitverkocht is wanneer ik m kan kopen :’)
Ik heb dit net gegoogled omdat ik moersleutel en nieuw appartement associeerde met klussen maar een kluskalender toch wel een far stretch vond
Weet iemand wanneer de Holland and barrett advent kalender beschikbaar komt in NL?
Haha, same, mijn man is een sleutelaar dus ik dacht ‘wellicht is dat een geschikte adventkalender voor hem’.
Zooo flink dure idd! Ik heb de speciaalbier advent kalender van craft only besteld, dus daar ben ik ook wel heel benieuwd naar!
Voor iedereen die nu moersleutel gaat googelen. Het is een bier kalender
hahahahahaha oeps ja sorry, dat had ik er bij moeten zetten. Ik dacht er nog aan omdat ik 2 weken terug dezelfde fout maakte lol . Dankje @Schaakmat voor mijn verantwoordelijkheid overnemen :’))
@MACdonalds ja het is wel een investering maar het is mijn favo brouwerij en ik verwacht lekker veel stout. Een bier kalender leek me sowieso wel leuk maar de anderen die ik bekeek hadden veel meer verschillende soorten bier en dan zit ik straks met IPAs enzo die ik niet lekker vind :’)
🫡
Lol Ik dacht dat je dan in elk vakje een stuk gereedschap vond ofzo. Vond dat wel passend bij je nieuwe appartement
Heeft iemand eerdere jaren de MyMuesli kalender gehad? Wat vonden jullie daarvan?
ja volgens mij is die kort geleden al eens gesproken en de consensus was wel teleurstellend. Ik had de deluxe versie in 2020 en ik vond t best oke maar het waren de gewone smaken en niks speciaals/kersterigs. Leuk voor 1 keer maar heb niet de behoefte gehad om m opnieuw te halen
Tegenvaller idd. Ik had de mueslivariant en de helft staat nog in de kast. Echt merendeel standaard, saaie smaken en niks leuks op kerstavond.
Ah had even gemist dat het al was besproken! Dan laat ik hem voorbij gaan denk ik. Ook thanks @Zitzak
Ik heb vorig jaar de deluxe variant gehad en wil ik dit jaar eigenlijk ook weer. Ik heb op 3 dingetjes na alles gebruikt.
Ik had in 2020 de muesli kalender en vond 'm wel heel leuk. Ik was die tijd heel erg into smoothie bowls maken en zo kon ik elke dag een andere smaak uittesten. En qua standaard smaken vond ik het heel erg meevallen, maar dat kan ookzijn omdat ik ervoor nog niks van mymuesli had gehad
Hoe snel gaat die bodyshop kalender? Ik wil hem maar ik heb al zoveel geld uitgegeven deze maand dat het verstandiger is nog even te wachten.