Er komt een wijn variant bij de gele supermarkt te liggen. Niet bij alle winkels omdat het niet verplicht is om de kalender af te nemen . Indicatie is 49,99 en dan krijg je 24x 100ml wijn in glazen staafjes.
Ik vind het zo jammer dat er gewoon geen adventkalenders bestaan die mij echt aanspreken?
Met eten moet ik niet doen want ik moet gezonder leven, kleine funko’s kijk ik niet naar om, ik heb weinig met make-up, thee, alcohol en mijn katten hebben een allergie. Anders had ik wel iets voor hun gekocht. Maar het lijkt me gewoon zo leuk om steeds een vakje te openen en dat je niet weet wat erachter zit. Mocht iemand nog een leuke suggestie hebben
Het eerste dat in mij opkomt: sokken. Weet alleen niet of het bestaat. En of je dat leuk vindt. Ik ga even zoeken
Edit: happy socks had m vorig jaar. Hou zelf niet zo van hun sokken maar kan ook niet zo vlug een ander merk vinden dat adventskalenders maakt.
Dit! Ik wil gewoon een heel random kalender haha. Een vakje met een zakje thee, een vakje met een kaarsje, een vakje met een bonbon, een vakje met een weet ik het, aansteker, een vakje met een condoom, een vakje met een koekjesvorm, een vakje met een rolletje plakband, gewoon anything.
Happy Socks had er wel eerder 1 maar ik heb nu wel ontzettend veel afgeprsijdse happy socks sokken. :’)
@Sisley Ja dat zou wel wat zijn.
Edit: mocht iemand mij dit jaar trekken met secret santa leef je uit
Yankee cancel? Theelichtjes maak je altijd op! Alleen vond ik het zelf een beetje teleurstellend omdat er maar 4 geuren waren.
Niet om gokken te promoten, maar ik heb om deze reden een aantal jaar een December Kraskalender gekocht. En dan wel netjes elke dag 1 vakje openkrassen (de duurdere variant heeft ook nog andere kleine spelletjes tussendoor). Heb je alsnog elke dag iets “open” te maken, met kans op een prijs!
Hahaha, een vakje met een condoom (een like was niet genoeg)
Maar serieus leuk idee, een ‘Random Advents Kalender’, ik zou 'em wel willen.
Kwam deze tegen via IG, weet niet of t wat is? https://www.merchoid.com/eu/harry-potter-i-d-rather-stay-at-hogwarts-this-christmas-advent-calendar/
De adventkalender doen nooit mee
En deze, ook via reclame op IG haha. Word gebombardeerd met advent reclames sinds ik dit topic gelezen heb en linkjes heb aangeklikt
https://www.zavvi.nl/merchandise/verzamelmunten/adventskalenders.list
ik heb zojuist een koffie advent kalender gekocht voor mijn vriend, met 24 soorten filterkoffie. Ben echt helemaal exited en kan niet wachten om dit aan hem te geven, weet alleen nog niet wanneer? Zal ik wachten tot half november of gewoon nu al doen, zodat hij kan lijden ipv ik dat het nog niet “mag”
Ik heb de thee + BAQ adventskalender besteld van your daily teacup. Nu al zin in iedere dag een kop thee met wat lekkers.
Ohh die ga ik kopen voor m’n vriend denk ik! Zouden die koekjes opgestuurd ook gewoon lekker blijven?
Oeh waar? Ik wilde mezelf ook een koffie adventkalender cadeau doen!
Duitse amazon! Van de verkoper boxiland, Die hebben sowieso ook veel leuke. Ook eentje met kruiden, eentje met Amerikaans snoep en chocolade, eentje met Duitse chocolade lekkernijen (die wil ik best graag haha) en eentje met proteïne shakes (ik wed dat mijn vriend deze voor mij gaat kopen als ik hem de koffie kalender geef)
Ah thanks!! Ik ga meteen ff kijken.
Heb voor mijn man trouwens deze net besteld. Lijkt me zo knetter leuk! Bouw je zelf retro games mee.
Ga ik wel van uit haha. Ze worden sowieso pas de laatste week van november gestuurd en je krijgt zoetigheden zoals koekjes, meringue en fudge. Ik denk dat ze daar met inpakken wel rekening mee houden.