Ah thanks!! Ik ga meteen ff kijken.
Heb voor mijn man trouwens deze net besteld. Lijkt me zo knetter leuk! Bouw je zelf retro games mee.
Ah thanks!! Ik ga meteen ff kijken.
Heb voor mijn man trouwens deze net besteld. Lijkt me zo knetter leuk! Bouw je zelf retro games mee.
Ga ik wel van uit haha. Ze worden sowieso pas de laatste week van november gestuurd en je krijgt zoetigheden zoals koekjes, meringue en fudge. Ik denk dat ze daar met inpakken wel rekening mee houden.
Weten jullie waar ze dit jaar leuke do it yourself adventskalenders verkopen? Ik wil er graag een zelf een vullen maar ik heb geen zin om zelf creatief aan de slag te gaan🙈
Bij de Action hebben ze weer verschillende. Een soort houten bus geloof ik, en ook verschillende losse doosjes met opdruk. Zijn alleen niet heel groot, dus je cadeautjes moeten wel passen…
Kan iemand helpen? Even geen zin om moeilijk te gaan vertalen. Is dit oploskoffie (met smaakjes) ?
Edit: oh ik zie het al, je kan de ik ganze bohnen kiezen hahah
Mijn koffie kalender is vandaag aangekomen, ben echt blij mee en ziet er supergoed uit. De prijs van dat ding is ondertussen al 10 eu meer geworden
Ik heb die van balea, inhoud ziet er veel belovend uit. Ook de mannenversie gekocht voor mijn man. Kunnen we samen uitpakken.
Heb naast de yourdailyteacup kalender ook mn dure kalender vandaag gekocht, die van nyx! Heeft 31 dagen, is 58 euro, maar heeft een waarde van 250 en alle producten zijn full size.
Waar heb je hem gekocht? Ben al een tijdje de douglas in de gaten aan het houden maar daar hebben ze hem nog niet
Ik zit er ook op te azen. In duitsland is hij wel al verkrijgbaar maar niet in een winkel dichtbij mij in de buurt helaas.
In de winkel in Amsterdam! Ik werk in Amsterdam Noord, dus ik had vandaag even tijd om na werk de metro te pakken en de kalender te halen.
Ik heb ook een koffieadventkalender gekocht! Mega leuk. Mit ganze bohnen
Aah oké dan maar even gewoon afwachten tot de douglas hem heeft haha
Volgens mij is dat m! Goed gevonden!!
Het is in ieder geval niet de mijne, want die heeft echt 31 vakjes. Ik zou wachten tot ie bij Douglas is.
Ow dan zijn er twee versies. Maar 31 vakjes is wel leuker dan 24 (voor tzelfde geld geloof ik).
Ja, mijne was ook deze prijs!
Ik heb via YouTube een uboxing gekeken van de 24 nyx advent kalender want dit leek me wel wat, ze zeiden dat er bestsellers inzitten maar het zijn allemaal rare kleuren zoals knaloranje en bruine lipgloss eb pimpelpaars en goudgele highligtergloss dingetjes. Echt rare kleuren. Is het niet gewoon oude collectie waar ze niet vanaf komen?