Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oil and vinegar.

1 like

Wow was die van h&b vorig jaar ook 75 euro? Echt veel

1 like

Ja dat dacht ik ook, maar ik wilde hem net bestellen en hij is hier 75 euro. Met kortingscode 7,50 eraf maar dan vind ik het nog steeds teveel tbh. Er staat ook geen lijstje bij.

2 likes

Volgens mij was ie in 2020 wel iets van 65eu ja. Ik vond het het wel waard, er zaten een flink aantal full size producten in

2 likes

Hmm misschien heb ik het dan verkeerd onthouden. Ik had hem toen en vond hem leuk, maar het blijft een gok aangezien ik geen makeup gebruik en dat er toch meestal wel in zit.

1 like

Er zat geen makeup in bij die van H&B! Wel een oogschaduw brush maar verder was het heel veel huidverzorging (vooral gezicht).

1 like

Ja klopt weet ik maar die oogschaduwkwast is dan al zonde maar toen had ik dat ingecalculeerd omdat de producten online stonden. Nu zit er geen lijstje bij en dan is hij ook nog eens duurder dus dan vind ik de gok nog groter.

2 likes

Er staat een lijstje op die pagina onder FAQ

2 likes

Weet iemand waar ik een lege adventkalender kan kopen? Mogen best kleine vakjes zijn, is voor mijn zoontje met rozijntjes en andere kleine cadeautjes.

1 like

Oo ik zag net dat er stond ‘we houden de inhoud nog even geheim!!!’ Ik heb gekeken en ik skip hem toch (dit heeft niks te maken met wel of geen makeup dus geen spoiler ofzo)

1 like

Op meerdere plekken wel. Hier is een lijstje met meerdere opties:

Edit: even deze erbij, want ik ben een dille & kamille fangirl

3 likes

Hema

3 likes

Flying Tiger!

5 likes

Ik heb hem 2 jaar geleden met black friday met 50% korting gekocht

3 likes

oeh ik wilde m niet maar nu weer wel :eyes:

1 like

Ja, ik hoop ook dat ik hem dit jaar weer zo kan scoren. En anders sla ik over

2 likes

Action!

4 likes

Hahah ohjeej ik kocht eerst de jam kalender voor mn moeder. Toen nog een met eten voor ons samen en eentje met make up voor mezelf. Nu vind ze het zo leuk dat ze er zelf ook nog eentje heeft gekocht. Ik denk dat ik heel december vrij moet nemen om alle kalenders open te maken.

5 likes

Ik heb even terug gekeken in mijn mail, maar hij was toen £40,-. Ik sla ook over deze keer, zoveel duurder!

1 like

Ik heb dit jaar voor mezelf die van Cinza besteld.
Voor mijn man heb ik de bodylab met repen en een look o look kalender.
Wil er zelf eigenlijk nog eentje bij die voedsel/thee gerelateerd is.

2 likes