Ik ook! En Bijenkorf en L’occitane… moet nu stoppen
Twijfelde over de HB kalender want heb al bijenkorf en locctaine. Maar las de inhoud en klinkt echt goed. Dus besteld.
Mag alleen nog een thee kalender en tony/ eetbare.
Ik heb de yogi advent kalender, vind 'm niet heel duur (zelf gekocht voor ca 10 euro) en dat is wel altijd lekkere thee.
Ik heb echt meer dan genoeg beautyspul en geurkaarsen op t moment dus ga denk ik voor die van de Bijenkorf met bonbons, als iemand een andere lekkere (luxe) foodkalender tip heeft, graag! Moet ook de hele tijd denken aan die @anon50301661 postte van Fortnum&Mason maarja kom niet in Engeland binnenkort
Oil and vinegar.
Wow was die van h&b vorig jaar ook 75 euro? Echt veel
Ja dat dacht ik ook, maar ik wilde hem net bestellen en hij is hier 75 euro. Met kortingscode 7,50 eraf maar dan vind ik het nog steeds teveel tbh. Er staat ook geen lijstje bij.
Volgens mij was ie in 2020 wel iets van 65eu ja. Ik vond het het wel waard, er zaten een flink aantal full size producten in
Hmm misschien heb ik het dan verkeerd onthouden. Ik had hem toen en vond hem leuk, maar het blijft een gok aangezien ik geen makeup gebruik en dat er toch meestal wel in zit.
Er zat geen makeup in bij die van H&B! Wel een oogschaduw brush maar verder was het heel veel huidverzorging (vooral gezicht).
Ja klopt weet ik maar die oogschaduwkwast is dan al zonde maar toen had ik dat ingecalculeerd omdat de producten online stonden. Nu zit er geen lijstje bij en dan is hij ook nog eens duurder dus dan vind ik de gok nog groter.
Er staat een lijstje op die pagina onder FAQ
Weet iemand waar ik een lege adventkalender kan kopen? Mogen best kleine vakjes zijn, is voor mijn zoontje met rozijntjes en andere kleine cadeautjes.
Oo ik zag net dat er stond ‘we houden de inhoud nog even geheim!!!’ Ik heb gekeken en ik skip hem toch (dit heeft niks te maken met wel of geen makeup dus geen spoiler ofzo)
Op meerdere plekken wel. Hier is een lijstje met meerdere opties:
Edit: even deze erbij, want ik ben een dille & kamille fangirl
Hema
Flying Tiger!
Ik heb hem 2 jaar geleden met black friday met 50% korting gekocht
oeh ik wilde m niet maar nu weer wel
Ja, ik hoop ook dat ik hem dit jaar weer zo kan scoren. En anders sla ik over