Het adventkalender-topic (Deel 1)

Mijn vader kwam vandaag met de balea adventkalender aan. Wordt mijn allereerste adventkalender die niet eetgerelateerd is haha. Alleen vind ik het wel beetje jammer dat er achterop staat wat erin zit en dan ook nog precies met het nummer van elk deurtje. Snap het op zich wel omdat je zo kunt zien of het wat voor je is, maar toch…

Wil misschien ook nog een thee kalender gaan halen, alleen twijfel ik nog over welke… Pukka of juist Yogi?

4 likes

Ik zag net een leuke van Little Dutch!
Soort houten kerstdecor en ook leuk om elk jaar opnieuw bij de boom te kunnen zetten, denk ik.

5 likes

De bijenkorf kalender is er!

Oh lekker spuit 11 zie ik nu.

1 like

Douglas heeft vandaag 25% korting op alles* (behalve een aantal merken oa Kiehls). Dus je kunt nu de benefit adventskalender met korting kopen

5 likes

Zojuist een Nespresso adventkalender besteld (hier) voor een leuk prijsje. Nog niet binnen dus even afwachten hoe hij er in t echt uitziet :slight_smile:

Edit: zie dat die website ook voor Dolce Gusto en Tassimo advents heeft

3 likes

Leuk!goeie tip. Ik heb de Nespresso voor mn man gekocht en de smarties kalender om te delen.

Cult Beauty: Cult Beauty Advent Calendar (Worth Over €1,100) | Cult Beauty

4 likes

Ik heb deze zojuist besteld!

7 likes

Hehe eeeindelijk heb hem gelijk besteld haha

2 likes

Pre-order. Ik mocht hem van mijn vriend als cadeautje bestellen.

42 likes

Wow wat een geld… maar voor wat ik zie is de inhoud echt geweldig. Twijfel enorm.

2 likes

De kalender van H&B in Nederland is ook te bestellen zie ik net in de mail.

4 likes

Steeds als ik hier berichten zie, hoopte ik dat het dit bericht was, hahha

Ik ga hem bestellen

5 likes

Ik ook! Ben heel benieuwd.

Heb jij hem daar kunnen bestellen? Ik kan daar enkel Frankrijk kiezen :pensive:

3 likes

Waarom lopen we hier weer zo achter :sweat_smile: heb me daar maar aangemeld voor een mailtje, thanks!

5 likes

Ik geloof uitverkocht… in ieder geval geen korting

5 likes

Happy socks heeft een kalender maar wel 240 euro haha. Vind het net iets te veel voor sokken haha.

1 like

M’n man heeft de Holland and Barrett adventskalender voor me besteld♥️

8 likes

Ik heb voor dit jaar de bodyshop kalender en de H&B :heart:

4 likes