Zojuist een Nespresso adventkalender besteld (hier) voor een leuk prijsje. Nog niet binnen dus even afwachten hoe hij er in t echt uitziet
Edit: zie dat die website ook voor Dolce Gusto en Tassimo advents heeft
Zojuist een Nespresso adventkalender besteld (hier) voor een leuk prijsje. Nog niet binnen dus even afwachten hoe hij er in t echt uitziet
Edit: zie dat die website ook voor Dolce Gusto en Tassimo advents heeft
Leuk!goeie tip. Ik heb de Nespresso voor mn man gekocht en de smarties kalender om te delen.
Ik heb deze zojuist besteld!
Hehe eeeindelijk heb hem gelijk besteld haha
Wow wat een geld⦠maar voor wat ik zie is de inhoud echt geweldig. Twijfel enorm.
De kalender van H&B in Nederland is ook te bestellen zie ik net in de mail.
Steeds als ik hier berichten zie, hoopte ik dat het dit bericht was, hahha
Ik ga hem bestellen
Ik ook! Ben heel benieuwd.
Heb jij hem daar kunnen bestellen? Ik kan daar enkel Frankrijk kiezen
Waarom lopen we hier weer zo achter heb me daar maar aangemeld voor een mailtje, thanks!
Ik geloof uitverkocht⦠in ieder geval geen korting
Happy socks heeft een kalender maar wel 240 euro haha. Vind het net iets te veel voor sokken haha.
Mān man heeft de Holland and Barrett adventskalender voor me besteldā„ļø
Ik heb voor dit jaar de bodyshop kalender en de H&B
Ik ook! En Bijenkorf en Lāoccitane⦠moet nu stoppen
Twijfelde over de HB kalender want heb al bijenkorf en locctaine. Maar las de inhoud en klinkt echt goed. Dus besteld.
Mag alleen nog een thee kalender en tony/ eetbare.
Ik heb de yogi advent kalender, vind 'm niet heel duur (zelf gekocht voor ca 10 euro) en dat is wel altijd lekkere thee.
Ik heb echt meer dan genoeg beautyspul en geurkaarsen op t moment dus ga denk ik voor die van de Bijenkorf met bonbons, als iemand een andere lekkere (luxe) foodkalender tip heeft, graag! Moet ook de hele tijd denken aan die @anon50301661 postte van Fortnum&Mason maarja kom niet in Engeland binnenkort