Het adventkalender-topic (Deel 1)

Zelfs Rivièra Maison heeft een adventkalender (of was dit vorige jaren ook al zo? Geen idee)

3 likes

Jaaa ik heb deze net ook besteld. :grin:

4 likes

Leuk kerstballen met daarop in sierletters “Kerstbal”

9 likes

Hahaha echt hè. Dag 20: houten letter X, dag 21: houten letter M, dag 22: houten letter A, dag 23: houten letter S

3 likes

Ook een kerstbomen peper en zoutsetje, een snow globe en theelepels met gigantische sterren aan de uiteindes.

Ieder z’n smaak

4 likes

De kalender van Astrid & Miyu is beeldig maar wel ontzettend prijzig.

2 likes

Op die sleutel klikken en dan kun je een aantal zien

2 likes

Het kan zijn dat ik er volledig overheen heb gekeken (heb wel de zoekfunctie geprobeerd), maar hebben mensen nog aanraders voor thee adventkalenders?

3 likes

Pukka, yourdailyteacup, Simon levelt

3 likes

Yogi Tea heeft ook een leuke

2 likes

Mocht je in de buurt van de Duitse grens wonen: de DM heeft 3 verschillende soorten thee adventskalenders.

3 likes

Helaas niet. Ik was vorig weekend wel in Duitsland en had helemaal bedacht 3 oktober op de terugweg los te gaan bij de supermarkten en de DM… maar ik wist niet dat 3 oktober een Duitse feestdag is en dus alles dicht is :cry:

Haha we hebben dezelfde fout gemaakt, echt super stom voelde het om opeens een uitgestorven parkeerplaats op te rijden haha :rofl:

3 likes

Ik ga 28 oktober naar Duitsland, zelfs een hotel geboekt om te overnachten. Zal zo even checken of het geen Duitse feestdag is…

EDIT: nee gelukkig niet. Wil shoppen haha! En kalenders kopen.

3 likes

Wat een heerlijk vooruitzicht :heart_eyes: Ben benieuwd wat je daar allemaal kunt scoren

1 like

Ja heerlijk, ga meestal eens per jaar naar Centro, en rij dan heen en terug op 1 dag. Maar het is 2.5 uur rijden enkele reis. Bedacht me dat het weleens leuk is om daar te overnachten, en dan de volgende dag ook nog ergens naar toe te gaan. Moet nog even kijken wat dat wordt.

7 likes

Omg er is een Satisfyer kalender :scream:

https://www.kruidvat.nl/satisfyer-love-christmas-deluxe-kalender/p/5718973

6 likes

En je kunt ook een polly pocket adventskalender kopen

Tegenwoordig heb je overal wel een advent voor

10 likes

Omg nostalgie

8 likes

Op een gegeven moment had Polly pocket een nieuwe variant die wat groter was. Ik gok om oudere kinderen te paaien of kinderen stikte er te veel in in de kleine variant. Volgens mij was het begin 2000 ofzo. Ik weet niet of ze nog die kleintjes nog verkopen eerlijk gezegd

3 likes