Love deze. Met die rubbere kleren die je met geen mogelijkheid aankreeg
Ja deze vond ik echt stom.
Betty Spaghetti was erger
Ik weet niet goed hoe groot die van vroeger waren, maar ik vind de huidige redelijk mini. Dit zijn wat poppetjes van mijn dochter:
Nou vroeger ongeveer zo groot als 10 eurocent. Misschien ietsjes groter
Oh wauw dat scheelt wel een stuk inderdaad! Misschien zijn ze groter ivm verstikkingsgevaar met die hele kleintjes?
Gok het. Net zoals die rondvliegende feetjes niet meer te koop zijn. Daarmee kan je makkelijk iemands oog uitsteken
Oh man ik voel gewoon weer die ballen tegen mijn pols klappen
Haha ja dit waren echt potentiële wapens.
2 stadjes/dorpen en elke supermarkt/winkels verder, vond ik bij de allerlaatste eindelijk de Kinder Chocolade kalender voor 15€. Ik vind het helemaal prima en laat alle dure dit jaar aan me voorbij gaan.
Als je even vergeet welk topic je hebt geopend is dit wel een verrassend bericht.
Ooo helaas wel, kwamen ze laatst mee thuis van school als traktatie.
En nog veel vaker die hele plastic versie
Oei. Bijzondere keus wel van de uitdelende ouders. Mijn 9 jarige ik was er wel uitermate blij mee geweest.
Haha ja sorry, toen ik het typte dacht ik al dat het fout klonk
Zie net dat Dille & Kamille een adventskalender heeft met allerlei zaadjes
Sissy-Boy heeft nu ook een advent: “ Wij presenteren dit jaar een eigenwijze adventskalender die niet aftelt naar Kerst, maar naar het moment dat je je kerstboom kunt versieren!”
€89.99 met kerstornamenten
Heb die van Catrice gekocht! Was vorige keer ook erg leuk, grote variatie aan producten. En met 40 euro nog een redelijke prijs
De adventkalender van Ikea heb ik tot nu toe steeds gehaald maar ik zag nu dat de cadeaukaarten alleen in het food winkeltje gespendeerd kunnen worden?