Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag twee van de Bijenkorf chocolade adventskalender: Karamel zeezout
Ik vond deze wat minder vergeleken met de eerste bonbon.

12 likes

Dit zat in mn cult beauty kalender vandaag.

Samenvatting

Speciaal voor de spoiler haters 2x klikken vandaag hehe.

Samenvatting

36 likes

En @Totoro geen idee of dit een oude is, heb m via Zalando Lounge gekocht. Maar vind het glaasje wel leuk en eerste kaarsje ruikt ook lekker! En zal er geen votive in zetten dan, thanks voor de tip

Balea dag 2

12 likes

Dag 2.
Bijenkorf, lookfantasic, l octainne,bonne maman en holland & barret.

Smarties vanavond.

Samenvatting

Edit. Zie dat die van lookfantasic wazig is haha is een creme. Blij dat daar een boekje bij zit waarvoor alles is.
Vraag me af wat depot effect is bij HB

9 likes

Hahah nee verg3et het steeds.

2 likes

Net met 50% korting de Tony’s Chocolonely kalender gekocht bij de jumbo (holy shit wat een gevaarte). Mijn vriend krijgt morgen als Sinterklaascadeau de nespresso kalender dus ik doe deze er extra bij. Heeft hij elke dag koffie met een chocolaatje.

12 likes

Tja, op de binnenflap van de adventskalender staan alle smaken van de bonbons al. Tenzij je analfabeet bent, is het niet echt een spoiler. Gisteren was het trouwens Grand Marnier. Die was echt lekker. De alcohol was niet te aanwezig en het beetje musket erop gaf een fijne afwisseling qua structuur

2 likes

ik heb echt zin om advents met korting te kopen, hebben jullie al goeie deals gezien? die tony’s is een goeie kanshebber

4 likes

Ooh jaloers! Ik was gisteren nog bij de Jumbo maar helaas niet gezien :frowning:

2 likes

Cinza en DM thee kalender dag 1

3 likes

Zo genieten dit topic! Al heb ik nu weer spijt dat ik er dit jaar geen heb :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat nice dat hier gelijk 2 bijpassende producten in zitten (zo hopelijk niet te veel gespoilerd?)

2 likes

Net bericht van mijn vader over zijn Bonne Mamanadvent. Hij vond de aardbeienjam met steranijs lekker. Normaal vindt hij aardbeienjam 10x niks omdat het te zoet is. Deze jam was voor hem niet te zoet.

7 likes

Jaa vind het tof dat ze niet in een appart vakje na elkaar zitten. Mag ook wel voor die prijs haha

2 likes

Nou inderdaad! Ik heb al een uboxing van deze gezien en was zeker niet teleurgesteld. Misschien toch maar sparen en deze volgend jaar aanschaffen

2 likes

Van mijn moeder kreeg ik de kalender van Zalando:

Dag 1 & 2

!

8 likes

Bodyshop: dag 2
body

H&B: dag 2

en weer een klein Gin flesje, zelfde verpakking andere gin.

6 likes

Premium Advent Calendar Rituals dag 2

Samenvatting

3 likes

Smarties heel verrassend

Samenvatting

Een doosje smarties

32 likes