Ik kwam net een tiktok tegen van iemand die er 's ochtends 6 open maakt en 's avonds 6 (@_christyyyyyy voor mensen die haar unboxings willen zien)
Ik ben je ook van volgen, begin met S
Ik heb mn eerste al open gemaakt oeps. Van oil&vinegar. Omdat ik morgen van 07:15 tot 22:30 weg ben dus vond dat het wel kon. Andere twee morgen
Oh my, realiseer me nu pas dat het morgen 1 dec is al.
Hoop volgend jaar een advent influencer te worden dan doe ik dat ook haha.
Echt zin in morgen, heb de Look Fantastic-kalender, die van Catrice en Lindt (eigenlijk voor mn vriend maar ik snoep af en toe mee
Heb vandaag nog die van beezteez gekocht met 20% korting. Mijn kat en ik hebben er zin in!
Ik kan de HB niet vinden. Rest stond bij elkaar maar deze had ik apart gezet om een of andere reden.Morgen beter zoeken.
Kon het niet laten en was al na 0.00 dus.
Dag 1:
Smarties, Bijenkorf, l occtaine en look fantastic.
In de theekalender van Betjeman & Barton, en die van Sostrene Grene zit dit op dag 1!
Die van Sostrene Grene neem ik mee naar werk, en die van Betjeman & Barton bewaar ik voor vanavond. Ben tevreden met deze dag, tot nu toe.
Dit komt uit de 3 Rituals adventskalenders vandaag. Heb de 2D, en beide 3Dโs.
Deze zat in mn cult beauty kalender.
Ik heb verder wat chocolade kalenders die heb ik nog niet open gemaakt. En een van oil and vinegar
Oeh, fijn begin!
Holland & Barrett adventskalender, dag 1
Bonne Maman & Yogi Tea
Wij allemaal deze hele maand
Een collega heeft op werk ook een adventkalender neergezet die hij zelf gebouwd heeft. Heel vet! Daar mocht ik vandaag ook het eerste vakje van open maken.
Ik bewaar denk ik de verpakking van de bijenkorf voor volgend jaar. Ga er dan allemaal kadootjes voor mn dochter in doen. Dan is ze bijna 4 en snapt ze het wel.