Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik kwam net een tiktok tegen van iemand die er 's ochtends 6 open maakt en 's avonds 6 :joy::joy: (@_christyyyyyy voor mensen die haar unboxings willen zien)

3 likes

Ik ben je ook van volgen, begin met S

4 likes

Ik heb mn eerste al open gemaakt oeps. Van oil&vinegar. Omdat ik morgen van 07:15 tot 22:30 weg ben dus vond dat het wel kon. Andere twee morgen

5 likes

Oh my, realiseer me nu pas dat het morgen 1 dec is al.

2 likes

Hoop volgend jaar een advent influencer te worden :stuck_out_tongue_winking_eye: dan doe ik dat ook haha.

6 likes

Echt zin in morgen, heb de Look Fantastic-kalender, die van Catrice en Lindt (eigenlijk voor mn vriend maar ik snoep af en toe mee :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Heb vandaag nog die van beezteez gekocht met 20% korting. Mijn kat en ik hebben er zin in!

Ik kan de HB niet vinden. Rest stond bij elkaar maar deze had ik apart gezet om een of andere reden.Morgen beter zoeken.

Kon het niet laten en was al na 0.00 dus.
Dag 1:

Samenvatting

Bonne maman doe ik in de ochtend samen met dochtertje.

Smarties, Bijenkorf, l occtaine en look fantastic.

11 likes

Kan het in een spoiler @Biggetjes en ff erbij zetten welke je hebt @Lichtknopje

7 likes

Grote body shop en diptyque.

foto

14 likes

In de theekalender van Betjeman & Barton, en die van Sostrene Grene zit dit op dag 1!

Samenvatting

Die van Sostrene Grene neem ik mee naar werk, en die van Betjeman & Barton bewaar ik voor vanavond. Ben tevreden met deze dag, tot nu toe.

9 likes

Dit komt uit de 3 Rituals adventskalenders vandaag. Heb de 2D, en beide 3Dโ€™s.

Samenvatting

Vind het wel jammer dat in alle drie dezelfde geur (Suede Vanilla) zit, maar het ruikt hier nu wel erg lekker

9 likes

In de Balea kalender van DM

6 likes
Lindt ๐Ÿฅบ

Verder heb ik de Pickwick en Balea (die heeft @Jenn net gepost) adventkalender.

13 likes

Deze zat in mn cult beauty kalender.

Samenvatting

Ik heb verder wat chocolade kalenders die heb ik nog niet open gemaakt. En een van oil and vinegar

10 likes

Oeh, fijn begin!

2 likes

Holland & Barrett adventskalender, dag 1

Samenvatting

Full size vitamine e creme van Jacob hooy. Ik gebruikte deze vroeger ook wel eens. Blij mee!

13 likes

Bonne Maman & Yogi Tea

Samenvatting

De jam heeft de smaak van aardbei en steranijs, lijkt me heel lekker!

10 likes

Wij allemaal deze hele maand :slight_smile:

Een collega heeft op werk ook een adventkalender neergezet die hij zelf gebouwd heeft. Heel vet! Daar mocht ik vandaag ook het eerste vakje van open maken.

12 likes

Ik bewaar denk ik de verpakking van de bijenkorf voor volgend jaar. Ga er dan allemaal kadootjes voor mn dochter in doen. Dan is ze bijna 4 en snapt ze het wel.

4 likes