Het adventkalender-topic (Deel 1)

Mijn vader heb ik ook op moeten bellen om te zeggen dat het niet enkel een lepel was, maar ik zat ook even van huh haha.

4 likes

Oh oeps mn moeder dacht ook dat het alleen een lepel was. Straks even goed kijken.

7 likes

Het was bij mij een beetje toeval, want ik liet mijn zoontje helpen en die trok het zo los :sweat_smile:

@DrWrenKingston Ik heb hem zelf nog niet geproefd, was ie wel lekker? Volgens mij zitten er allemaal aparte smaken in.

3 likes

Een fererro Rocher bal :joy:

Ja ik kan geen Frans dus dacht ah aardbei! Maar was lekker maar niks bijzonder, maar zo nog extra smaak test haha

3 likes

Van mijn vriend ook een gin advent kalender gehad! :smiling_face_with_three_hearts:

Verder had ik de bodyshop en de H&B kalender

7 likes

Ik vind het zo leuk die vitamine e crème te zien. Ik smeerde die iedere dag op m’n buik toen ik zwanger was en moet daar steeds aan denken met dit topic.

6 likes

Mijn vriend had als verrassing nog de easy toys kalender gekocht. Dit zit in dag 1.

14 likes

Ik proef bij de bonne maman geen anijs in de jam, ben benieuwd wie wel?

1 like

Ik moet het nog uitpakken en verwacht vandaag geen jam meer te eten, maar mijn ervaring is dat de toevoegingen bij Bonne Maman altijd redelijk subtiel zijn.

2 likes

Nee ik proef het ook niet, heb nog een los likje genomen maar ik proef niks. Wel gewoon lekker! Kijk nu al uit naar dagelijks geroosterd brood met jam.

3 likes

Ja ik ook inderdaad. Ik had vandaag beschuit! Morgen denk ook een geroosterde boterham :drooling_face:

1 like

Als je dit topic ‘s ochtends opent om te kijken wat er in andere kalenders zit maar je eigen kalender nog niet open hebt gemaakt word je zo niet gespoiled

1 like

Kleine moeite toch om het niet voor een ander te spoilen.

9 likes

Dan kijk je toch gewoon nog niet?

1 like

Of je klikt een keer extra, is toch ook niet mega veel moeite?

7 likes

L’occitane

4 likes

Haha nu je het zegt. Ik heb nu een paar x dat flesje gezien en denk elke x " Oh leuk koffie siroop:

4 likes

Eerste dag Yankee candle:

11 likes

Ik heb de Bonne Maman kalender (en dacht ook dat het vandaag alleen een lepeltje was :sweat_smile:) en voor mijn zoontje deze:

Daar zat vandaag een boekje over Minnie Mouse in. Volgens mijn man niet zo’n goed verhaal, maar het idee is leuk.

6 likes