Mijn vader heb ik ook op moeten bellen om te zeggen dat het niet enkel een lepel was, maar ik zat ook even van huh haha.
Oh oeps mn moeder dacht ook dat het alleen een lepel was. Straks even goed kijken.
Het was bij mij een beetje toeval, want ik liet mijn zoontje helpen en die trok het zo los ![]()
@DrWrenKingston Ik heb hem zelf nog niet geproefd, was ie wel lekker? Volgens mij zitten er allemaal aparte smaken in.
Een fererro Rocher bal ![]()
Ja ik kan geen Frans dus dacht ah aardbei! Maar was lekker maar niks bijzonder, maar zo nog extra smaak test haha
Ik vind het zo leuk die vitamine e crème te zien. Ik smeerde die iedere dag op m’n buik toen ik zwanger was en moet daar steeds aan denken met dit topic.
Ik proef bij de bonne maman geen anijs in de jam, ben benieuwd wie wel?
Ik moet het nog uitpakken en verwacht vandaag geen jam meer te eten, maar mijn ervaring is dat de toevoegingen bij Bonne Maman altijd redelijk subtiel zijn.
Nee ik proef het ook niet, heb nog een los likje genomen maar ik proef niks. Wel gewoon lekker! Kijk nu al uit naar dagelijks geroosterd brood met jam.
Ja ik ook inderdaad. Ik had vandaag beschuit! Morgen denk ook een geroosterde boterham ![]()
Als je dit topic ‘s ochtends opent om te kijken wat er in andere kalenders zit maar je eigen kalender nog niet open hebt gemaakt word je zo niet gespoiled
Kleine moeite toch om het niet voor een ander te spoilen.
Dan kijk je toch gewoon nog niet?
Of je klikt een keer extra, is toch ook niet mega veel moeite?
Haha nu je het zegt. Ik heb nu een paar x dat flesje gezien en denk elke x " Oh leuk koffie siroop: