Voor mijn vriend. We vieren volgende week Sinterklaas bij mijn ouders en ik heb voor iedereen een adventskalender gekocht.
Een scrub handschoen, spullen uit de mannenlijn, heel veel kaarsjes die niet echt heel lekkker ruiken haha!
Dat eerste alweer, zit er elk jaar volgens mij wel in. Ik vind dat meest nutteloze ding erin, als het nat wordt voelt ook zo raar.
Vandaag is de 3D rituals kalender met €20,- korting te koop
Heeft iemand hier misschien recent nog ergens de Clipper adventskalender gezien? Het is zo’n standaard doosje met 24 zakjes erin. Ik zag wel dat ze hem bij de Jumbo hadden, maar online is het uitverkocht en in de winkel kon ik hem ook niet vinden.
Of anders evt. een andere leuke tip voor een thee kalender voor max 10 euro? (niet die van lipton of pickwick)
Woon je bij de Duitse grens? Ik heb er 3 bij de DM gekocht, zitten idd in zo’n theedoosje
Ahh nee daar woon ik niet in de buurt. Shit, jammer! Ik wil voor iedereen in mijn gezin een adventskalender kopen als verrassing dus deze vond ik perfect qua prijs voor degene die van thee houden. Hopelijk heeft iemand hem ook nog ergens anders gezien!
Die van yogi tea is tussen de 10 en 13 euro, afhankelijk van waar je 'm koopt.
Ik was laatst in een natuurwinkel en daar zag ik de thee adventskalender van Sonnentor, een ander duits merk. Misschien hebben ze die bij een natuurwinkel bij jou in de buurt?
Ik zie dat hij ook online verkocht wordt. Het doosje is even groot als dat van DM en volgens mij staan er hele schattige plaatjes op
Ja die heb ik ook gehad afgelopen jaar.
Ik had hem toen bij een Erica winkel gekocht.
Zitten wel fijne smaken in en ik was iets van €4 kwijt
Goede tips allemaal thanks! Ga ik een van die twee proberen te bestellen!
Ik vind die van Sonnentor ook leuker dan Clipper omdat ie echt 24 verschillende smaken heeft (Clipper had - in ieder geval vorig jaar - 12 smaakjes die dan vanaf 13 december weer opnieuw begonnen).
Ik heb ook die van Sonnentor! Gekregen. Echt zin in.
Bij de ekoplaza zag ik ook zo’n doosje thee! Tussen de 3 en 6 euro was het
Jaaaa ik heb er zin in haha. Ik heb ze net op mijn insta gedeeld ik heb er dit jaar weer 6 haha.
Ik heb een picknick, clipper, lindt, bonne maman, wol en een advent die mijn moeder voor mij heeft gemaakt (wij wisselen elk jaar advent uit)
Omg ga je elke dag een unboxing doen? Want dan wil ik je volgen
Ja elke dag haha. Ik krijg serieus van mensen in de zomer al berichtjes van ga je weer advent doen hoe doe ik hier een spoiler?
[ spoiler] typen aan het begin en aan het einde [ /spoiler] maar dan zonder de spatie!
mariekevu
Ik ben je ook gaan volgen! (Bianca ben ik) Leuke insta