Het adventkalender-topic (Deel 1)

Haha nu je het zegt. Ik heb nu een paar x dat flesje gezien en denk elke x " Oh leuk koffie siroop:

4 likes

Eerste dag Yankee candle:

11 likes

Ik heb de Bonne Maman kalender (en dacht ook dat het vandaag alleen een lepeltje was :sweat_smile:) en voor mijn zoontje deze:

Daar zat vandaag een boekje over Minnie Mouse in. Volgens mijn man niet zo’n goed verhaal, maar het idee is leuk.

6 likes

@Eddie @DrWrenKingston haha ouders…! Hier hetzelfde, mijn ouders stuurden ook een foto van het lepeltje door. Zal ze wel even laten weten dat er nog meer in zit.

7 likes

Haha precies dezelfde als twee jaar geleden. Maar die heb ik toen na 1 votive weggegooid omdat de binnenkant heel makkelijk krast met schoonmaken. Ik bewaar hem nu dus voor de theelichtjes en gebruik een minder kwetsbaar glaasje voor de votives nu!

Wel leuk dit, want twee jaar geleden zat alleen het glas in de eerste. Geen kaarsje erbij.

3 likes

afbeelding

Lumene, dag 1

Heb ook de Rituals kerstboom, maar die wordt al gedeeld.

6 likes

Dit is die van vorig jaar. Ik heb hem vorige maand gekocht bij zalando lounge iig voor een leuk prijsje. Zelfde verpakking.

1 like

Oja heerlijk om die vervelende grijze maand door te komen :grimacing:

2 likes

Dit is juist mijn favo adventkalender en 1000 x lekkerder en fijner dan rituals, ik heb dit jaar de luxere versie

5 likes

Deze heb ik ook voor mn dochtertje gekocht. Verhaaltje was inderdaad niet zo goed.

Grote body shop, diptyque en easy toys dag twee:

Samenvatting

9 likes

De theetjes van vandaag (Uit de Betjeman & Barton kalender, en de Sostrene Grene Kalender )

5 likes

Dag twee van de Bijenkorf chocolade adventskalender: Karamel zeezout
Ik vond deze wat minder vergeleken met de eerste bonbon.

12 likes

Dit zat in mn cult beauty kalender vandaag.

Samenvatting

Speciaal voor de spoiler haters 2x klikken vandaag hehe.

Samenvatting

36 likes

En @Totoro geen idee of dit een oude is, heb m via Zalando Lounge gekocht. Maar vind het glaasje wel leuk en eerste kaarsje ruikt ook lekker! En zal er geen votive in zetten dan, thanks voor de tip

Balea dag 2

12 likes

Dag 2.
Bijenkorf, lookfantasic, l octainne,bonne maman en holland & barret.

Smarties vanavond.

Samenvatting

Edit. Zie dat die van lookfantasic wazig is haha is een creme. Blij dat daar een boekje bij zit waarvoor alles is.
Vraag me af wat depot effect is bij HB

9 likes

Hahah nee verg3et het steeds.

2 likes

Net met 50% korting de Tony’s Chocolonely kalender gekocht bij de jumbo (holy shit wat een gevaarte). Mijn vriend krijgt morgen als Sinterklaascadeau de nespresso kalender dus ik doe deze er extra bij. Heeft hij elke dag koffie met een chocolaatje.

12 likes

Tja, op de binnenflap van de adventskalender staan alle smaken van de bonbons al. Tenzij je analfabeet bent, is het niet echt een spoiler. Gisteren was het trouwens Grand Marnier. Die was echt lekker. De alcohol was niet te aanwezig en het beetje musket erop gaf een fijne afwisseling qua structuur

2 likes