Het adventkalender-topic (Deel 1)

ik heb echt zin om advents met korting te kopen, hebben jullie al goeie deals gezien? die tony’s is een goeie kanshebber

4 likes

Ooh jaloers! Ik was gisteren nog bij de Jumbo maar helaas niet gezien :frowning:

2 likes

Cinza en DM thee kalender dag 1

3 likes

Zo genieten dit topic! Al heb ik nu weer spijt dat ik er dit jaar geen heb :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat nice dat hier gelijk 2 bijpassende producten in zitten (zo hopelijk niet te veel gespoilerd?)

2 likes

Net bericht van mijn vader over zijn Bonne Mamanadvent. Hij vond de aardbeienjam met steranijs lekker. Normaal vindt hij aardbeienjam 10x niks omdat het te zoet is. Deze jam was voor hem niet te zoet.

7 likes

Jaa vind het tof dat ze niet in een appart vakje na elkaar zitten. Mag ook wel voor die prijs haha

2 likes

Nou inderdaad! Ik heb al een uboxing van deze gezien en was zeker niet teleurgesteld. Misschien toch maar sparen en deze volgend jaar aanschaffen

2 likes

Van mijn moeder kreeg ik de kalender van Zalando:

Dag 1 & 2

!

8 likes

Bodyshop: dag 2
body

H&B: dag 2

en weer een klein Gin flesje, zelfde verpakking andere gin.

6 likes

Premium Advent Calendar Rituals dag 2

Samenvatting

3 likes

Smarties heel verrassend

Samenvatting

Een doosje smarties

32 likes

Consequent zijn he.

10 likes

Wat een schattige kalender!

2 likes

Lijkt mij ook echt een leuke kalender! Wil je een review doen wat je er uiteindelijk van vond?

1 like

Dag drie easy toys, body shop en diptyque.

foto

6 likes
Bijenkorf dag 3

6 likes

Cult beauty.

Samenvatting

8 likes

Bijenkorf, HB, l occtaine, bonne maman, look fantastic, smarties. Die vind ik echt schattig en rammelt ook nog. Zitten smarties in de choco.

Samenvatting

8 likes

3de dag: Whisky
Is wel lekker. De whisky proef je heel licht

11 likes