Ik heb (nog) geen foto’s gemaakt, maar mijn Kinder kalender uit Duitsland is echt top!
De kerstmannetjes die er tot nu toe in zaten, waren van dezelfde chocolade als de eieren. Van buiten bruin en binnen wit ![]()
![]()
Ik heb (nog) geen foto’s gemaakt, maar mijn Kinder kalender uit Duitsland is echt top!
De kerstmannetjes die er tot nu toe in zaten, waren van dezelfde chocolade als de eieren. Van buiten bruin en binnen wit ![]()
![]()
Dit keer een bonbon met speculaassmaak, want Sinterklaas. Ik vind het wel lekker. De vulling heeft kruidige smaak, wat voor mij nog wat kruidiger mocht. Ik denk dat de bonbon nog wat lekkerder was, als die puur was.
HB, Bijenkorf, lookfantasic, l’occtaine, smarties
Bonne geen foto.
Doosje van lookfantasic was heel groot dus dacht een fullsize shampoo of creme maar een oogmasker.
De pinguïn van smarties is weer schattig.
Conditioner past bij de shampoo van l’occtaine.
De nachtcrème bar van HB geprobeerd. Even wennen met zo’n stuk over je gezicht te wrijven maar wel fijn.
Bij l’occtaine zaten er verschillende producten over het vakje. Best veel zit verschoven steeds.
Oeh wat een mooie kaars! Weet jij welk merk dat is?
Is dat niet Demi ? Als ik thuis ben kan ik wel in het boekje voor je kijken.
Oh vandaar thanks ik ga t opzoeken
Misschien staat wel online bij de kalender. Deze is wel echt mini. Maar ruikt lekker.
Ik heb hem ook geprobeerd en werd de volgende ochtend wakker met 3 pukkels, terwijl ik eigenlijk nooit meer pukkels heb. Dus ik gebruik het nu als handcrème. Ook fijn.
Dat is vervelend meteen zo’n reactie. Als handcreme is een goede oplossing!
Haha zou wel goede deal zijn als deze ook full-size was ![]()
Premium Advent Calendar Rituals dag 5.
Voelde echt als een Sinterklaas cadeau en ik ben er echt heel blij mee!
Ik had een kleine van deze (3d), maar was er ook heel blij mee! Vond er vorig jaar te weinig van in zitten.
Ohhh wat fijn! Dit is voor mij de eerste Rituals kalender ooit. Tot nu toe stelt hij niet teleur ![]()
Cinza en DM thee dag 4
Cinza en DM thee dag 5
Ik gil en krijs want ik heb net de Diptyque Advent Calender gehad van mijn vriend ![]()
![]()
. Maakte er een paar weken geleden een grapje over en hij heeft hem gewoon voor mij gekocht. Als bedankje omdat hij vind dat ik altijd zoveel voor hem doe en in huis.
Jaaa ik ook! Echt een heel leuk cadeau