Frambozen lychee. Nope, deze vond ik niet lekker. Toegeven ik houd niet zo van fruit. Met de eerste hap proefde ik voornamelijk zuur (dat zurige wat framboos heeft). Maar met het doorkauwen erop kwam de smaak van pure chocolade naar voren, wat ik weer wel lekker vind.
Dus ik neem nu even een kop koffie en een stuk speculaas om het weg te spoelen.
Ik denk dat dit dag 6 is en dat dag 9 in de boom hangt van de Premium Advent Calendar Rituals. In ieder geval weer heel blij mee!
Yes I love it dankjewel! Ze hebben ook verschillenden modellen en afmetingen. Gaat zo mooi staan op mijn dressoir naast een schilderij.
Ja waar
Oeh. Ik zie net dat die van mij retour is wegens “verkeerd adres”, hopelijk kan ik ‘m morgen in de winkel dan nog iets cheaper scoren!
Premium Advent Calendar Rituals dag 7
Pure chocolade en pistache. Op zich prima. De vulling was dit keer een marsepein op basis van pistache. Dat was wel een fijne afwisseling, want de vorige waren allemaal op ganache basis. Behalve de framboos lychee, die was jam-achtig.
Sorry als je het al verteld hebt, maar welke adventskalender is dit?
De Bijenkorf bonbon adventskalender
Dank! Die gaat op mijn lijstje voor volgend jaar.
Holland & Barrett, dag 7
Jeej gescoord voor €45. Vanavond hokje 7 openmaken
Ik hoor niemand over de Sonnentor thee? Dacht dat een paar hem wel hadden hier. Ik ben dan van de Gember/Citroen die er in zat, echt lekker scherp. En die pepermunt van vanochtend kon ik ook wel waarderen