Het adventkalender-topic (Deel 1)

Frambozen lychee. Nope, deze vond ik niet lekker. Toegeven ik houd niet zo van fruit. Met de eerste hap proefde ik voornamelijk zuur (dat zurige wat framboos heeft). Maar met het doorkauwen erop kwam de smaak van pure chocolade naar voren, wat ik weer wel lekker vind.
Dus ik neem nu even een kop koffie en een stuk speculaas om het weg te spoelen.

5 likes

Space NK

6 likes

Dag 5 en 6 van de Betjeman en Barton, en Sostrene Grene Kalender!

2 likes

Ik denk dat dit dag 6 is en dat dag 9 in de boom hangt van de Premium Advent Calendar Rituals. In ieder geval weer heel blij mee!

Samenvatting

2 likes

Yes I love it dankjewel! Ze hebben ook verschillenden modellen en afmetingen. Gaat zo mooi staan op mijn dressoir naast een schilderij.

6 likes

Cinza dag 6 en DM thee

2 likes

Ja waar

1 like

Oeh. Ik zie net dat die van mij retour is wegens “verkeerd adres”, hopelijk kan ik ‘m morgen in de winkel dan nog iets cheaper scoren!

Premium Advent Calendar Rituals dag 7

Samenvatting

Ik ken het product niet maar het is een olie die in een soort mouse veranderd wat je op je lichaam moet smeren als bodylotion. Ben benieuwd. Ik ben dol op olie voor je lichaam dus het zou vast heel fijn zijn

5 likes

Cinza en DM thee dag 7

8 likes

Pure chocolade en pistache. Op zich prima. De vulling was dit keer een marsepein op basis van pistache. Dat was wel een fijne afwisseling, want de vorige waren allemaal op ganache basis. Behalve de framboos lychee, die was jam-achtig.

8 likes

Sorry als je het al verteld hebt, maar welke adventskalender is dit?

De Bijenkorf bonbon adventskalender

2 likes

Dank! Die gaat op mijn lijstje voor volgend jaar. :heart:

3 likes

Holland & Barrett, dag 7

Samenvatting

Full size Naïf repairing all purpose cream. In deze koude dagen vind ik dit wel ideaal. Tot nu toe echt heel blij met deze kalender.

9 likes
Zalando dag 7

Ah dit zijn van die producten die ik heel mooi vind maar op mijn vette huid niet het gewenste effect hebben :smiling_face_with_tear: ga er een poging mee wagen

6 likes
Bijenkorf dag 7

10 likes

Space NK

6 likes

Jeej gescoord voor €45. Vanavond hokje 7 openmaken

7 likes

Ik hoor niemand over de Sonnentor thee? Dacht dat een paar hem wel hadden hier. Ik ben dan van de Gember/Citroen die er in zat, echt lekker scherp. En die pepermunt van vanochtend kon ik ook wel waarderen

2 likes