Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik had die vorig jaar
Dit jaar de bio thee van de DM

Ik vind die droogshampoo van de Bijenkorf heel fijn, heb m vandaag gebruikt :ok_hand:t2:

4 likes

Ben al een tijdje mee aan het lezen, leuk om al jullie kalenders te zien :). Zelf heb ik 2 Rituals kalenders, ben nu aan het twijfelen om ook de laatste (de Premium) nog aan te schaffen. Ik dacht dat iemand ze hier ook alle 3 had?

4 likes

Ik heb dit jaar een adventkalender van Invisibobble. Vond het wel handig aangezien ik nooit genoeg ‘elastiekjes’ kan hebben. Zitten verschillende soorten in en heb ook al een scrunchie gehad op 6 dec. Heul fijn

7 likes

Oeh dit lijkt me heel lekker! Ben benieuwd hoe je m vindt.

3 likes

Nou ja, de jams zijn wel echt heeeeeel subtiel dus zou me daar minder zorgen om maken. Ik heb de kalender dus voor het tweede jaar en twijfel daardoor toch of ik het nog een derde jaar doe. Vind ze alsnog heel lekker, want Bonne Maman, maar ik snap niet zo goed waarom de smaakjes zo subtiel zijn dat ze bijna non-existent zijn? Ik heb wel vaker specials op van ze, ook uit het buitenland en daar konden ze het wel.

4 likes

@Hobbyist heeft ze alledrie.

2 likes

Waardeloos geslapen, dus het is weer eens tijd voor bonbon spam. Vandaag had ik koffiesmaak. Ik ben een basic bitch qua zoetigheden (vanille is mijn favoriete smaak), dus ik ben in mijn nopjes hiermee.
De koffie is aanwezig, maar niet dusdanig overheersend dat het bitter wordt. De vulling had de consistentie vergelijkbaar met praline. Dus ik ben blij vandaag.
En ik vond het tot nu toe de mooiste bonbon om te zien. Een lik goud doet wonderen.

17 likes

Ik wil deze denk ik wel volgend jaar proberen, echt leuke kalender tot nu toe.

9 likes

De Premium kalender is tot op heden echt mijn favoriet. Vooral vanwege de fullsize producten. Houd er alleen wel rekening mee dat er regelmatig hetzelfde product inzit als bij de andere kalenders. Zoals de dag met de Refreshing Spray zit dan in de Premium kalender de fullsize variant. En dat is ook zo met het cadeau van vandaag. Maar ik kan hem zeker aanraden :relaxed:

1 like

Vandaag en gisteren van HB, Lookfantasic, l’occtaine. Smarties waren weer pinguïns.

Samenvatting

Vandaag bij lookfantasic dus lipstick en gloss. Ben benieuwd hoe de kleur mij staat.
Gezichtscreme van l’occtaine van eerder is echt heel fijn. De shampoo en conditioner wel oke.

3 likes

Premium adventkalender Rituals dag 8

Samenvatting

Een body scrub. Altijd fijn maar niet heel spannend

4 likes

Space NK

4 likes
Bijenkorf dag 8

4 likes

Cinza en DM thee dag 8

Hangertje van dag 7 aan de armband gedaan

5 likes

Even tipje, ik zie dat er een paar patisserie Bijenkorf adventkalenders liggen in de winkel met 50% korting voor de liefhebbers.

Ik ben heel erg aan het twijfelen, maar wil eigenlijk alleen nog geld uitgeven aan cadeautjes voor anderen haha. Dus denk dat ik deze even aan me voorbij laat gaan en van de bonbon foto’s hier ga genieten.

8 likes

Haha, van dit hele topic vind ik deze kalender het leukst om te volgen!

3 likes

Helaas geen Bijenkorf hier in de buurt dus ik wacht ook tot volgend jaar. Maar dank voor de tip! :heart:

3 likes

Klinkt als werk voor mij :thinking:

4 likes

Vandaag nog meer forummers in een potje in de Bonne Maman-kalender!
@Mango @Framboos @Citroen Edit: @Limoen

16 likes