Het adventkalender-topic (Deel 1)

Vorig jaar had ik 4 adventskalenders :see_no_evil:en aangezien ik de meerderheid van de producten die erin zaten nog nooit gebruikt heb mag ik er dit jaar geen kopen van mezelf.

Of misschien neem ik er ook 1 met chocolaatjes ofzo, dan heb ik er echt wat aan haha.

Ik heb deze gekocht:

1 like

Ik heb vorig jaar die van Clinique gekocht. Gebruik 70% van de spulletjes voor op reis enzo! Geen spijt van gehad.

1 like

ALDI heeft blijkbaar dit jaar een kaas & wijn advent :heart_eyes:

12 likes

Vorig jaar had ik er een van Yankee Candle maar toen kreet ik vier soorten gewoon 7 x, mega stom haha

1 like

Ik had er vorig jaar ook een! Was die van jou ook van yourdailyteacup?

ETA: sorry, voortaan eerst even bij lezen dus!

Maar voor de mensen die een thee kalender zoeken, ik vond m vorig jaar erg leuk!

1 like

Haha hij is wel duur maar zo vet. Ik ga hem kopen! Je hebt de doorslag gegeven. En voor mezelf een bonbon kalender

1 like

Omg ik wil die van de IKEA.

Samenvatting

Ik heb al niet subtiel lopen hinten bij mijn ex dat ik één moet hebben. :sunglasses: Ik woon 50 km van de IKEA vandaan en zijn werk zit ernaast zo’n beetje dus hopelijk haalt hij één op voor me.

1 like

Jaaa, die van de Ikea had ik vorig jaar en die wil ik ook weer!

En ik heb vorig jaar verlekkerd staan kijken bij die van The Body Shop en met mezelf afgesproken dat ik hem dit jaar zou mogen kopen (heb nu een baan dus kan het betalen), maar nu hoef ik hem niet eens meer, hahah.

Waarom maakt lush er geen :open_mouth:

2 likes

Doen ze wel: hier
Alleen geen idee of hij ook in Nederland verkocht gaat worden. Je kan hem daar wel bestellen zo te zien, ook vanuit Nederland.

1 like

Ik heb de grote van rituals gekregen

5 likes

ooh wat leuk ik wil ze allemaal
Ik had er vorig jaar één gekregen van ICI Paris, wel leuk, maar veel lipglossjes dat gebruik ik eigenlijk niet.

Daarom vind ik uiteindelijk die met verzorgingsproducten toch het leukste. Die gebruik ik makkelijker en gaan ook vaak op. Met make up vind ik dat veel lastiger.

Desalniettemin zit ik wel hevig te twijfelen over die van lookfantastic, die voor bijna de helft met make up gevuld is :yum:

ja voor oogschaduw/blush/lipstick vond ik het nog leuk, dat draag ik wel en zo hebi k eens een ander kleurtje dan wat ik vaak kies, maar lipgloss gebruik ik gewoon niet… of blauw oogpotlood…
Rituals lijkt me ook wel leuk alleen zijn er enkele lijnen van hun die ik heel goed vind en lekker ruiken en enkele echt niet (die sinaasappel bv)
Heb de lichtroze glitter lipgloss uiteindelijk laten gebruiken door m’n tiener leerlingen met een feestje op school :stuck_out_tongue:

1 like

@Sav Jawel, ze hebben hem in de winkel! Hij kost 99,45.

1 like

Ik vind hem echt heel leuk! Zijn die biertjes van normaal formaat?

1 like

Aah echt tof, ik heb hem ook besteld.

2 likes

Ik heb vorig jaar die van Rituals gekregen en dat vond ik echt zo leuk! Wil hem eigenlijk wel nog een keer, alleen lijkt het een beetje alsof er dit jaar bijna hetzelfde in zit, op een paar na…

@Polska @Sax omg thanks voor deze tip, ik vind hem ook echt superleuk en kende hem helemaal niet. Qua prijs valt het me ook best nog mee als je bedenkt dat er 24 flesjes/blikjes in zitten.

2 likes