Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ja ik had ook geen idee dat het bestond, zag het in de post van @Twonights.
Dit forum is dan zo handig, want er is altijd wel iemand die het wel kent en kan zeggen of het het waard is of niet.

Zal het laten weten @Polska! Hij is die maand ook jarig, dus ik denk dat hij het leuk vindt dat ‘ie elke dag een cadeautje heeft ipv alleen op zijn verjaardag. Ik hoop alleen dat er niet te veel donkere biertjes in zitten, want daar houdt ‘ie niet zo van.

2 likes

Die bierkalender vind ik echt superleuk en ga ik denk ik voor mijn vriend kopen.

Vorig jaar had ik er een van Clinique, heel handig die kleine potjes voor op reis. Misschien die van Rituals dit jaar.

Bedankt voor de tip! Dit wordt een verjaardagscadeau voor een vriendin

1 like

Ik heb die van Ikea, Mymuesli, Balea, Alverde en de Action. Wil er nog eentje, maar zou niet weten welke. Die van Lego is prut, Douglas is bijna hetzelfde als vorig jaar en laat ik niet over die van de Body Shop beginnen

3 likes

Ja idd! Weer aardbeien en rozen douchegel, bleh. Had op Facebook een beetje geklaagd, maar kreeg nou niet echt een bijzondere reactie.

Oeh, heb je die eerder gehad? Is het een aanrader?

Heb hem nog niet eerder gehad, maar ik ben echt ontbijtgranen verslaafd dus ik denk wel dat hij het waard is

1 like

Wil misschien volgend jaar sparen voor die van Mymuesli. Hun muesli is wel echt heerlijk, heb meerdere keren zelf gemaakt en een paar smaken to-go geproefd. Een adventskalender lijkt mij dan wel extra genieten.

Voor de make-up liefhebbers, MAC heeft ook een advent kalender dit jaar😍

3 likes

Jammer dat de meesten zo duur zijn, voor die van rituals heb ik het misschien nog wel over maar ik geef er liever niet meer dan 50 euro aan uit. Het is toch maar een leuk extra dingetje, de meeste dingen die er in zitten zou je los ook niet kopen.

3 likes

Ja dat is inderdaad wel zonde als je de helft zelf niet zou kopen. Ik vind die van IKEA altijd wel een aanrader, krijg je tegoedpassen en chocolade.

1 like

Die vind ik inderdaad altijd wel leuk ja en die met chocolade hierboven (Lindt?) lijkt me ook een leuke.

Aaaah die is echt leuk!

1 like

Sowieso 2 van 5€ maar het kan meer zijn.

geweldig! was wel prijzig vrees ik?

Ik twijfel om de mac adventskalender te kopen. Lijkt me super, maar vindt de prijs nu te duur ivm pnverwachte uitgaven. Twijfel twijfel

3 likes

Volgens mij zijn het voornamelijk sample sizes, imo nogal overpriced.

Ik had gehoopt op lipsticks of nieuwe producten.

Ik heb vandaag bij DM die van balea gekocht voor mezelf en eentje van Lindt (moeilijk kiezen, want ze hadden er een aantal) voor mijn vriend bij Edeka. Nu nog verstoppen tot die tijd, anders vreet die rat hem al leeg denk ik (om vervolgens daarna weer te kundig de deurtjes te sluiten).

3 likes

Ik hoop in elk geval wel diezelfde kaarsjes, die vond ik zo lekker winters/kerstachtig ruiken <3

Ik krijg waarschijnlijk dit jaar de grote adventkalender van Rituals voor mijn verjaardag. Dat ding is best groot, en neemt waarschijnlijk mijn halve kamer in beslag (woon nogal klein) maar I don’t care.

1 like