Hoe veel adventskalenders zijn te veel???
1200
Ik heb er nu 5
Ooooh, dan kan ik nog even. Ik heb/krijg er nu 2 en ik wil er eigenlijk 4 uiteindelijk hebben. Ik wil er nog een van de ikea halen en zo’n kras decemberkalender.
Ik wil die ook allebei nog! Heb er nu drie met cadeautjes
Ik ga die van die ikea morgen ff halen
Ik had het laatst met mijn vriend over adventkalenders en dat ik misschien die van Kiehls wilde kopen. Afgelopen weekend was hij in Londen en toen kwam hij thuis met deze kalender Hij had gevraagd in Selfridges naar de Kiehls kalender en toen zei de verkoopster dat hij echt zoooo veel geluk had en ze vroeg of hij vanochtend al had gebeld om de kalender te reserveren etc. En hij snapte er helemaal niets van en dacht gewoon uhhh nee, maar prima geef me gewoon die kalender haha. Maar toen bleek dus dat hij niet de gewone kalender had gekocht, maar een limited edition in samenwerking met een ontwerpster, gericht op duurzaamheid (het is een zak van stof die je kan hergebruiken of kan kapot knippen en planten en dan groeien er plantjes uit haha). Dus hij was blijkbaar de hele tijd uitverkocht, maar toevallig net een uur daarvoor waren er een paar op voorraad gekomen haha.
Dus nu ben ik geheel onverwacht trotse eigenaar van deze vette kalender haha.
Is de essie advent kalender voor £34 een goede deal (black friday deal Amazon UK)?
Hij is nu 39 euro bij Zalando en als je voor 50 euro aan beautyproducten besteld kan je ook nog de kortingscode XMASBEAUTY gebruiken voor 20% extra…
Ik zie m voor 49,50?
Nee! Wat kut. Gisteren stond ie een tientje afgeprijst en nu idd niet meer
Ah jammer! Dat was zeker een mooie deal geweest
Ik zou denk voor Clinique gaan omdat je dan meer verschillende soorten producten hebt!
Rituals kalender is in de aanbieding bij Bol en nu baal ik want ik heb 'm voor de volle mep gekocht
Ik heb de Ciaté nagellak adventkalender gekregen voor m’n verjaardag net (volgende week jarig). Is met allemaal mini’s. Ben gek op nagellak dus super blij mee!
Clinique is wel leuk! Ik heb die ook gehad en gebruik sommige spulletjes nog
Wij gaan de 21 voor 2 weken weg naar familie en onze adventkalenders zijn nogal groot (ik heb een eiwitshake kalender en die van balea, mn vriend heeft een koffie kalender) dus nu gaan we ze alvast een paar dagen eerder openmaken zodat we de 21e eindigen ipv de 24e. Nu mag ik al de 28e beginnen met openen!!! heb er zo veel zin in
Dat wordt heel FF mee uiteten nemen
Bij ici paris heb ik hem vandaag gekocht voor 51 euro ipv 69!
Wat is een leuke adventcalender om cadeau te geven aan vriend? Iemand tips/goede ervaringen?