Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik probeer hem te bestellen maar bij het afrekenen krijg ik dit : * * Niet alle producten zijn beschikbaar in de aangevraagde hoeveelheid

:frowning: helaas denk dat hij weer heel snel is uitverkocht

Het is mij helaas ook niet gelukt, ik wilde mijn goodiepunten inzetten voor korting, maar die optie was nergens te vinden en toen was de kalender al uitverkocht. Zo jammer

Het is mij net wel gelukt (betalen dan) alleen nog geen bevestiging ontvangen. Ik zou het nog een keer proberen! Maar ik ben ook bang dat het geannuleerd gaat worden.

Vannacht, je moet wat als je wakker ligt, de adventskalender van yourdailyteacup + BAQ gekocht. Elke dag een kopje thee met wat lekkers, ja, dat trekt me wel! Denk dat we nu wel genoeg kalenders in huis hebben… Hoewel, misschien nog de kraskalender scoren…

1 like

Op hun site staat dat je het saldo niet online kunt checken. Volgens mij kun je zo ook niet online inleveren helaas.

1 like

Kijk wat ik tegenkom :smiley:, meedoen! http://www.elegance.nl/winactie-rituals-adventskalender-t-w-v-e5990/

Aah thanks!

1 like

Ik heb een tijdje geleden de MAC kalender besteld, maar had 'm laten afleveren bij mijn moeder. Just in case want was veel weg die week. Vanmorgen eindelijk even de tijd genomen om de doos op te halen maar OMG wat een enorm ding?! :scream::scream::scream::scream::scream:

Wordt in december iedere dag naar de schuur lopen voor een vakje want zou niet weten waar ik 'm anders neer moet zetten :joy:

10 likes

Ik ga van het weekend naar de DM. Zullen er misschien nog adventkalenders te vinden zijn denken jullie? En welke moet ik dan echt meenemen?

@Planeet Let je op

2 likes

Oh yes. Ik hoop dat ze er nog zijn. Hebben al de grote van mymuesli en heb voor mijn man een met bier gekocht en krijg de Rituals. Maar wil er daar ook nog kijken of ze speciale hebben.

1 like

Foto?

Iemand hier ervaring mee bier-adventkalenders? Welke goed is bevallen.

Ik kijk al 2 maanden uit naar 1 december. Ik kijk elke dag even naar mijn Asos Kalander doos en ben zo benieuwd!! :crazy_face:

3 likes

Kut ik dacht dat ik mijne 30 november al open kon maken want het is koffie en dat zet ik altijd klaar voor de dag erna. Maar de 30e is een zaterdag en ik hoef zondagochtend niet te werken

https://www.hopt.nl/beery-christmas

deze!! Zitten wat uniekere bieren in dan die van Beerwulf bijvoorbeeld

1 like

Ik hou me in. Ik hou me in. Ik hou me in.

2 likes

Heb al te veel adventskalenders maar hoop toch dat er met black Friday hele goede kortingen komen zodat ik er nóg meer kan kopen :joy::sob:

2 likes

Woehoee de NYX advent kalender gekocht met 25% korting bij de douglas :ok_woman:t2:

7 likes

Gaan we hier wel massaal unboxen???

4 likes