Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh yes. Ik hoop dat ze er nog zijn. Hebben al de grote van mymuesli en heb voor mijn man een met bier gekocht en krijg de Rituals. Maar wil er daar ook nog kijken of ze speciale hebben.

1 like

Foto?

Ik kijk al 2 maanden uit naar 1 december. Ik kijk elke dag even naar mijn Asos Kalander doos en ben zo benieuwd!! :crazy_face:

3 likes

Kut ik dacht dat ik mijne 30 november al open kon maken want het is koffie en dat zet ik altijd klaar voor de dag erna. Maar de 30e is een zaterdag en ik hoef zondagochtend niet te werken

https://www.hopt.nl/beery-christmas

deze!! Zitten wat uniekere bieren in dan die van Beerwulf bijvoorbeeld

1 like

Ik hou me in. Ik hou me in. Ik hou me in.

2 likes

Heb al te veel adventskalenders maar hoop toch dat er met black Friday hele goede kortingen komen zodat ik er nóg meer kan kopen :joy::sob:

2 likes

Woehoee de NYX advent kalender gekocht met 25% korting bij de douglas :ok_woman:t2:

7 likes

Gaan we hier wel massaal unboxen???

4 likes

Hoe veel adventskalenders zijn te veel???

1200

5 likes

Ik heb er nu 5 :see_no_evil:

1 like

Ooooh, dan kan ik nog even. Ik heb/krijg er nu 2 en ik wil er eigenlijk 4 uiteindelijk hebben. Ik wil er nog een van de ikea halen en zo’n kras decemberkalender. :grimacing:

2 likes

Ik wil die ook allebei nog! Heb er nu drie met cadeautjes

1 like

Ik ga die van die ikea morgen ff halen :ok_hand:

Ik had het laatst met mijn vriend over adventkalenders en dat ik misschien die van Kiehls wilde kopen. Afgelopen weekend was hij in Londen en toen kwam hij thuis met deze kalender :scream: Hij had gevraagd in Selfridges naar de Kiehls kalender en toen zei de verkoopster dat hij echt zoooo veel geluk had en ze vroeg of hij vanochtend al had gebeld om de kalender te reserveren etc. En hij snapte er helemaal niets van en dacht gewoon uhhh nee, maar prima geef me gewoon die kalender haha. Maar toen bleek dus dat hij niet de gewone kalender had gekocht, maar een limited edition in samenwerking met een ontwerpster, gericht op duurzaamheid (het is een zak van stof die je kan hergebruiken of kan kapot knippen en planten en dan groeien er plantjes uit haha). Dus hij was blijkbaar de hele tijd uitverkocht, maar toevallig net een uur daarvoor waren er een paar op voorraad gekomen haha.

Dus nu ben ik geheel onverwacht trotse eigenaar van deze vette kalender haha.

61 likes

Is de essie advent kalender voor £34 een goede deal (black friday deal Amazon UK)?

Hij is nu 39 euro bij Zalando en als je voor 50 euro aan beautyproducten besteld kan je ook nog de kortingscode XMASBEAUTY gebruiken voor 20% extra…

1 like

Ik zie m voor 49,50? :frowning:

Nee! Wat kut. Gisteren stond ie een tientje afgeprijst en nu idd niet meer :worried: