Het adventkalender-topic (Deel 1)

O wat schattig :heart_eyes: ik ga je volgen!

1 like

Echt? Ik zie op de website 29,99 staan :pleading_face: bij kruitvat was ie 24,95.

In mijn PostNL app staat dat hij morgen komt! Geen berichtje van de site zelf gehad of iets. Maar hier komt hij dus wel op tijd, als PostNL even meewerkt :upside_down_face:

1 like

Jaa bij mij staat hij ook in de app!

1 like

Heb jij het met verzekering afgesloten of alleen de kalender?

Super!! Die van mij moet naar België, dus misschien duurt het nog een dag of wat langer, maar dan zou ik hem ook deze week moeten krijgen. Ik heb er zoveel zin in, haha.

Blossom Books heeft vanaf 1 december iedere dag winacties en prijsverlagingen enz als online adventskalender las ik op Facebook.

1 like

Alleen de kalender maar heb nu al problemen. Eerst zou DHL het bezorgen, nu bpost. En het adres is fout doorgegeven. Het is nog niet bezorgd maar het adres staat op drie verschillende plekken anders. En zowel bedrijf als bezorgers zijn nu niet meer bereikbaar. Altijd hetzelfde gezeur met bezorging. Dus morgen maar gaan bellen, ik houd mijn hart vast.

Toch maar gezwicht en deze met kaas gekocht. Ben zo benieuwd of het iets is. Komt wel pas rond 2-5 december, dus meer vakjes openen haha :yum:

7 likes

999 games deed vorig jaar ook mee, misschien dit jaar weer.

1 like

Waar kan je die bestellen? Ik kon er nergens een vinden die naar nederland verzend

Via de Duitse Amazon. Is wel een externe verkoper.

Oeps foutje, ik zie nu dat hij in de black Friday folder stond! Die geldt vanaf vandaag als ik 't goed zie.

1 like

Ahh super bedankt! Ik wilde deze nog :heartbeat:

Bij staat de bezorging van de theekalender nu voor morgen in de app. Jammer! Ben zo benieuwd…

2 likes

Van welk merk is deze theekalender? Ik heb teruggescrolld maar ik heb 'm niet gevonden.

Van your daily teacup!

1 like

Ja was bij Bijenkorf deze week maar al uitverkocht. Verder (nog) niet tegengekomen :neutral_face:

1 like

Ik dacht bij bol.com!

1 like

Ik kreeg ook net een mail dat hij verstuurd is! Morgen krijg ik hem normaal gezien.