Het adventkalender-topic (Deel 1)

Bij de Bijenkorf is hij nog in de aanbieding. https://www.debijenkorf.nl/rituals-adventskalender-the-ritual-of-advent-2d-christmas-tree-2019-limited-edition-7425090219?ref=basket

1 like

Kon het niet laten om de Beery Christmas-kalender te bestellen! Hij is nu met 30% korting te koop

Heb ik net die kaas adventkalender gekocht, krijg ik vandaag deze van m’n stiefvader. Ben echt gelukkig nu haha :smile:

8 likes

:scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream:

Waaaat die wil ik!

2 likes

Deze is van de Real in Duitsland. Weet niet of je bij de Duitse grens in de buurt woont? Er zitten verder ook kinder surprise eitjes in en daar word ik blij van. Extra cadeautjes :heart:

2 likes

Vandaag naar Duitsland gereden voor oa een lindt advent kalender. Een mega luxe gekocht in hartvorm voor 29,95. Wilde hem hier posten dus was aan het zoeken naar een foto, nu kom ik erachter dat het er volgens mij 2 zijnšŸ˜‚ fur dich / fur mich. Lig al in bed en twijfel om naar beneden te gaan om te kijken of het klopt.

2 likes

:joy: kan niet slapen dus toch gaan kijken en indd! Uit mijn enthousiasme helemaal niet gezien… :sweat_smile:!

Ook nog deze leuke gekocht voor een vriendin als cadeautje voor maar 1,50 ofzo. :heart_eyes: sorry voor de beroerde foto’s zocht niet weer de lampen allemaal aan te maken enzo haha

3 likes

Ik ben al begonnen ivm weggaan en ik heb nog nooit van m’n leven aan advent kalender gehad, dit jaar heb ik er drie. En het is zo leuk om de dag mee te beginnen!! Ben echt benieuwd ook wat er in de andere vakjes zit, ik heb alles geheim weten te houden. Gisteravond had ik ze ook al klaar gelegd en alles, ben echt een klein kind

10 likes

Maken jullie het ā€˜s avonds of ā€˜s ochtends open?

Hier is de hopt kalender gisteren aangekomen en mijn vriend was erg enthousiast :grin: Nu nog een paar dagen geduld hebben. Het is wel een groot en zwaar ding.

2 likes

Ahh hier was ik al bang voor haha heb voor de zekerheid een normale chocoladekalender erbij gehaald

1 like

Ik heb alle chocolaatjes al op, maar ik vond ze gewoon lekker eigenlijk.

Ik heb m’n theekalender ook binnen. Zo op het eerste gezicht ( en vertrouwend op mijn geheugen) zitten er andere thee smaken in dan vorig jaar, dus dat is fijn! En de baksels zien allemaal zo lekker uit :heart_eyes:

2 likes

Mijn moeder vond die aalbessen ook vreselijk, maar ik vond hem wel lekker. Marsepein en sinaasappel vind ik sowieso altijd lekker. Denk dat ik gewoon slechte smaak heb :joy:

1 like

Hij is gisteren binnengekomen, mijn vriend vindt het erg leuk!!
Alleen… Vandaag kreeg ik een mail dat het pakket verzonden is en net een melding van DHL dat het morgen geleverd wordt. Benieuwd of er morgen een tweede kalender komt, haha.

Hm, wilde net vragen of jouw DHL meldingen klopten want bij mij gebeurt er al twee dagen niks. Alleen nog aangemeld :-1:t4:

Oh, ik vind ze eigenlijk best wel lekker? Maarja, ik eet ook graag van dat zeebanket chocolade enzo

Ik heb mijn Mac kalender nog steeds braaf dicht, maar ik wil zoooooo graag beginnen met openmaken. Voel me weer helemaal 7 hoor, zo spannend allemaal!!!

1 like

Ik ben bezig met deze adventkalender voor mijn vriend te maken en heb hem nu in de grondverf staan, morgen aflakken en laatste cadeautjes verzamelenšŸ¤— Zo leuk om te doen.

12 likes

Dit is wel een kalender voor mij. Ik ga je volgen!

1 like

GeĆÆnspireerd door dit topic maak ik voor mijn broer en zus (en familie) een adventkalender met cadeautjes. Met wat lekkers, een badbruisbal, botje voor de hond etc.
Vandaag ben ik lekker aan het frƶbelen:

Edit: ideeƫn zijn welkom :blush:

5 likes