Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb alle chocolaatjes al op, maar ik vond ze gewoon lekker eigenlijk.

Ik heb m’n theekalender ook binnen. Zo op het eerste gezicht ( en vertrouwend op mijn geheugen) zitten er andere thee smaken in dan vorig jaar, dus dat is fijn! En de baksels zien allemaal zo lekker uit :heart_eyes:

2 likes

Mijn moeder vond die aalbessen ook vreselijk, maar ik vond hem wel lekker. Marsepein en sinaasappel vind ik sowieso altijd lekker. Denk dat ik gewoon slechte smaak heb :joy:

1 like

Hij is gisteren binnengekomen, mijn vriend vindt het erg leuk!!
Alleen… Vandaag kreeg ik een mail dat het pakket verzonden is en net een melding van DHL dat het morgen geleverd wordt. Benieuwd of er morgen een tweede kalender komt, haha.

Oh, ik vind ze eigenlijk best wel lekker? Maarja, ik eet ook graag van dat zeebanket chocolade enzo

Ik heb mijn Mac kalender nog steeds braaf dicht, maar ik wil zoooooo graag beginnen met openmaken. Voel me weer helemaal 7 hoor, zo spannend allemaal!!!

1 like

Ik ben bezig met deze adventkalender voor mijn vriend te maken en heb hem nu in de grondverf staan, morgen aflakken en laatste cadeautjes verzamelen🤗 Zo leuk om te doen.

12 likes

Dit is wel een kalender voor mij. Ik ga je volgen!

1 like

Geïnspireerd door dit topic maak ik voor mijn broer en zus (en familie) een adventkalender met cadeautjes. Met wat lekkers, een badbruisbal, botje voor de hond etc.
Vandaag ben ik lekker aan het fröbelen:

Edit: ideeën zijn welkom :blush:

5 likes

Voor kleine cadeautjes:

• thee
  • speciaal bier
  • sokken
  • fotos voor in de portemonnee (Hema)
  • fotomagneten
  • bonbons
  • rituals mini’s
  • lunch bon
  • lief handgeschreven briefje
    Ik vind sostrene grene een leuke winkel voor kleine cadeaus, misschien leuk om even te kijken!
2 likes

Net de Neuhaus klassieke kalender voor mijzelf gekocht :grin: Kan niet wachten om te beginnen!

1 like

Ah, shit!! Heb je hem inmiddels binnen?

Het is gebeurd. Ik heb het eerste vakje open gemaakt want ik kon me niet meer inhouden. Dus nu weet ik welke smaak koffie ik zondagochtend heb.

8 likes

Pff, wat slecht, balen!! Hopelijk wordt het na het weekend alsnog snel opgelost, maar wel suf dat het er dan om 1 december niet is.

Ik heb er dus net nog eentje ontvangen :woman_shrugging: Lekker geregeld daar dus…

1 like

Heel Holland Bakt heeft vanaf morgen de online adventskalender weer!!

https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/extra/artikelen/we-pakken-weer-uit-in-december/

1 like

Ik heb een beetje een baalweekend dus heb m eerste vakje koffie gemaakt. Ten eerste; er zit echt veel te weinig in. Ongeveer 1/3e van wat ik normaal gebruik. Morgen ff kleinere kopjes koffie maken want zo is het wel zonde van de smaak.

Maar het eerste zakje was chocolate spice en ik proef, ondanks dat het verwaterd is, de smaak wel echt goed. Ik vind hem lekker, doet me denken aan een mochakoffie van starbie’s.

De Ikea en de Balea kalender staan klaar! Rituals nu na 2 jaar even niet; heb nog mini’s en vond deze iets leuker geprijsd.

1 like

Dat meen je :worried: mijne komt als het goed is dinsdag…

Ik ben nog steeds aan het wachten op de goodiebox… de bezorger staat al sinds gisteren op ‘onderweg’

Dat is wel heel frustrerend! Dat er iets mis gaat, tot daaraan toe, vervelend, maar kan gebeuren. Maar dat ze niet te bereiken zijn en niet reageren op je berichten, dat is gewoon echt slechte service!

Ik heb mijn thee- en koekjeskalender van gisteren binnen. En het ruikt zo lekker!! Ik ben heel benieuwd naar de smaken, heb al eens goed in de dozen geroefeld, haha. Morgen zul je me zien zitten met m’n thee, koekje, chocolaatje en raadsel, haha :joy:.

Wat kut geregeld, @Lula! Hopelijk komen ze iig met een passende oplossing, maar wel superstom dat je nu geen cadeau hebt.
Ik voel me helemaal schuldig met m’n twee kalenders, hoewel ik daar natuurlijk ook niks aan kan doen. Daar heb ik overigens gisteren ook voor geprobeerd te bellen, maar idd, niet bereikbaar…

1 like