@FluffyKonijn @Clarity @tuula Ik lees nu op facebook dat het een foutje was in de app, ze hebben het nu aangepast helaas, sorry
Ah ik zoek deze ook! Had je 'm in de Nederlandse webwinkel besteld?
Aah zo blij dat ik dit topic volg! De exclusive 3D kalender van Rituals gelijk besteld
Ah, gelukje!
Ik zie nu dat ik ook niet eens met m’n (speciaal voor de kalender bewaarde) giftcard kan betalen. Dat vind ik dan wel weer heel erg jammer…
https://www.dm.de/search?query=adventskalender&searchType=product
Hopelijk werkt dit zo haha. Adventskalenders van de DM staan online! Die zullen binnenkort verkrijgbaar zijn.
Aw yes zin in! Ik had laatst toevallig afgesproken om in oktober naar duitsland te gaan met mn moeder, helemaal chill want dan kan ik veel meenemen Ik ga sowieso de balea, holland & barrett, en de thee kalender halen. Treat my materialistische zelf deze depressie december
Tijd om baargoud te introduceren?
Oeh ik ben al zo excited! Wil waarschijnlijk wéér die van rituals (ik gebruik vrijwel alles, dus vind hem altijd best chill!) en waarschijnlijk nog eentje van de dm! Had vorig jaar die thee kalender van your daily teacup, maar vond die eigenlijk enorm tegenvallen. Vond ze niet speciaal en ook vaak helemaal niet lekker hahaha.
Ja die van Rituals lijkt me ook fijn! Zat daar ook make up in vorig jaar?
Ik wil denk ik die van de bodyshop, omdat de combi van make up en verzorgingsproducten me wel heel leuk lijkt. Vorig jaar had ik die van de DM en dat was alleen verzorging, maar wel echt een feestje om uit te pakken!
Nee zat geen make up in! Eigenlijk alleen maar verzorgingsproducten.
Jaa ik had vorig jaar die van de bodyshop, die afwisseling vond ik erg leuk. Helaas voor mij lijkt deze kalender teveel op die van vorig jaar.
Weet jij toevallig wanneer je hem ongeveer hebt gekocht vorig jaar? Ik zag wel al een pagina met informatie op de website, maar ik dacht dat hij nog niet bestelbaar was, maar misschien kijk ik er overheen haha.
Ik heb even terug gekeken en ik heb de kalender 14 oktober besteld via de website uiteindelijk nadat die steeds uitverkocht was.
Weet iemand wanneer vorig jaar de adventkalender van Mac online kwam?
Welke advent kalender is leuk voor mannen. Ik geef mijn vriend een bierpakket, maar ben op zoek naar een leuk extratje. (Ik vind het wss net iets leuker dan hij). Zag de balea men kalender van DM, dat lijkt mij dan wellicht wel leuk.
Vorig jaar van beerwulf, nu van een ander bierpakket besteld.
Mijn vriend had vorig jaar de mannen versie van de balea kalender. Hij vond hem heel leuk,
Komt die van Holland en Barrett ook uit in NL? Of bestellen jullie die ergens anders? Ben daar wel benieuwd naar namelijk.
Ik heb ook de rituals 3D gekocht, vorig jaar was rituals wel leuk. Heb daar veel van gebruikt.
Clinique was ook mooi.
De balea haal ik denk ik niet weer, minst van gebruikt want vond veel niet lekker ruiken.
Ik hoop dat Clinique dit jaar een beetje vernieuwend is. Iemand enig idee of daar al wat over bekend is ?
Ik ook! Ik had vorig jaar contact opgenomen met h&b en hij zou ook in NL komen. Ik heb de website gestalkt maar nooit gezien. Of hij moet al HEEL snel zijn uitverkocht.