Het adventkalender-topic (Deel 1)

Heb je ook een linkje voor die laatste?

Thanks!

Ook amazon, ze hebben heel veel bathbomb kalenders dit jaar!

2 likes

Ik kan de kalender niet meer terugvinden maar evengoed bedankt voor de tip :blush:

Ik zat ff te spieken, in ponden via paypal 225! Scheelt weer wat

1 like

Ja me too!

360 euro vorig jaar?? :eek:

Die acties zijn altijd tijdelijk, dus dan zal hij al uitverkocht zijn :frowning:

1 like

Van clinique vorig jaar vond ik fijn! Dit jaar weer en rituals

Oeeeh ik ben helemaal enthousiast door die van De Tuinen (is hetzelfde als Holland&barrett toch?). Ik wil alleen nog vegan make-up make-up en skincare gebruiken dus dit is perfect! Ik zie ergens staan dat hij vanaf 9 SEP te koop is, geen idee hoe betrouwbaar dat is.

Haha ja dat is H&B, ik vergeet telkens dat het niet De Tuinen meer is :grimacing:

Ik noem het ook nog steeds standaard de tuinen. Het gaat er gewoon niet uit :woman_shrugging:

7 likes

Huh heeft H&B ooit een adventkalender in nl gehad? In de winkels of?

Ik heb hem toen via de webwinkel besteld! Geen idee of hij in de winkel te koop is.

Hij is al te bestellen in de Rituals app, met 10% korting! Heb hem ook besteld :grin:

3 likes

Ik ga het in de gaten houden dankje!

Waar staat die 10% korting? Gaat dat automatisch?

Ik ben ook benieuwd. Bij mij gaat het in ieder geval niet automatisch. Staat bij excluded from promotions.

De 10% kortingscode schijnt niet meer actief te zijn en andere codes zijn zo ingesteld dat ze niet werken in combinatie met de adventskalenders :pensive:

In ander nieuws: action heeft ook de eerste kalenders staan :rofl:

6 likes

2 jaar geleden had ik de kalender van clinique en vorig jaar Essie. Vond het beide aanraders! En nu even kijken welke het dit jaar wordt :grin: