Het adventkalender-topic (Deel 1)

Inderdaad wel een stuk prijziger dan vorig jaar. Hopelijk kan ik ergens een kortingscode vinden die het doet.

Ja ik denk dat het door de app komt? Hij blijft op NL staan. Heb nu mijn vriend gevraagd het te bestellen en het is gelukt.

Thanks voor al jullie tips!

@Kurisu haha ja dat is ook heel slim!

1 like

Oh ja goeie!!

Thanks!! Ik heb gelijk besteld😍 ik had hem vorig jaar ook en was echt super leuk!

1 like

Ohhh deze lijkt me ook wel wat!

3 likes

Oeps ik wist niet welke ik wilde en eigenlijk vond ik dat ik het verdiend heb, dus heb de kleine en grote asos kalender besteld :joy:.

Tip de grote is weer op voorraad op de Nederlandse website. Als je hem dan naar ponden zet is het echt veel goedkoper! Heb de grote nu voor 63,54 euro.

3 likes

Bij mij is hij op de Nederlandse website alweer uitverkocht :frowning:

Ik zag het inderdaad, ik juichte ook te vroeg, want mijn geld is wel afgeschreven maar heb geen bevestigingsmail en het staat ook niet bij mijn bestellingen.

Neee wat shit. Ik had vorig jaar hem wel ook op deze manier goedkoper besteld, dus laten we hoop houden!

Ja ik ook inderdaad! Zie wel veel klachten over hetzelfde probleem helaas.

De rituals is binnen. Ik wil hem eigenlijk al opzetten maar wordt zomer volgende week.
En denk pas eind november keer, anders ga ik al kijken.

5 likes

hihi het is zomer, je bedoelt herfst. Maar ik wil hem ook opzetten, vorig jaar heb ik op 1 november alles gestald. Haha ja lekker vroeg maar zit ik nooit mee! Ik heb hem ook binnengekregen!

Volgende week wordt 't vet warm = zomer

3 likes

Die muesli kalender zou ik ook wel willen! Maar ik ben eigenlijk een fervente havermout eter dus nu twijfel ik of ik ze allebei zou bestellen :sweat_smile:

Hahah ik ook!

1 like

Als je hem zou willen delen, graag! :wink: Ik ben geïnfluenced en ga de muesli kalender bestellen. Dit wordt meteen m’n eerste adventkalender ooit haha

Nee ik bedoel zomer, wat @Tamara zegt. 30 graden misschien volgende week.

Ik wil nog een kalender maar misschien met make-up.

pas 21 september begint de herfst he

Heeft iemand die van lookfantastic al besteld? Ik twijfel! Was hij vorig jaar de moeite waard? (geinfluenced door serena en Debbie)

Oeh ik twijfel ook! Ben ook benieuwd naar ervaringen.