Het adventkalender-topic (Deel 1)

Action heeft ook weer een kalender (9,95)

Asos kalender 24 dagen is er weer op de Nederlandse asos!

@kringel

Die van de action vind ik er altijd best kinderlijk uitzien, ben ook best benieuwd of de geuren daadwerkelijk lekker zijn. Vgm is het 9/10x rozengeur en ik heb zo’n hekel aan die geur hahah

neee huilen, ik was weer te laat :cry:

Aah jammer! Heb je ingesteld dat je een melding krijgt als die er weer is?

Nee dat lukt niet. Er staat alleen in het rood ‘niet op voorraad’ en verder kan ik nergens op klikken. Ik blijf wel ff vaak kijken/refreshen!

Edit: gelukt!!! Ik moest blijkbaar nog inloggen en moest allemaal bruggen zoeken en aanklikken ter verificatie, dus stress, maar gelukt!!

1 like

Jaaaa ik vond hem vorig jaar echt top en hij zit al dagen in m’n winkelmandje nu haha maar hoop ergens een kortingscode te vinden

Ik had hem vorig jaar voor m’n verjaardag gekregen.
Vond het echt een perfecte mix tussen make-up en skincare! Heb hem daarom dit jaar mezelf kado gedaan. Zit ontzettend te twijfelen of ik ook nog die van Asos ga bestellen
 vond het best aan de prijs dit jaar en aangezien ik die van lookfantastic al heb
 hmmm lastig

1 like

Aldi komt weer met een bier, selzer en wijn kalender! Ik ga de wijn kalender halen. En hopelijk ook een kaas kalender als ik die kan vinden :grin:

4 likes

Ik wacht al dagen op de Holland & Barrett kalender :cry: ik wil 'm zo graag nu halen nu dat er nog wat andere dingen in de aanbieding zijn en de pond zo laag staat haha

Kreeg net ook nog een reclame van een muesli kalender lol

1 like

Leuk! is het bekend wat de prijs gaat zijn? Die bierkalender spreekt me wel aan :grin:

Iemand voorgaande jaren de Nivea kalender al eens gehad? Vorig jaar hield het mij tegen dat er ook producten specifiek voor mannen in zaten, maar dat is dit jaar niet zo. Denk dat ik hem dus nu wel ga halen

https://www.dm.de/nivea-nivea-adventskalender-2020-p4005900757449.html

1 like

Sorry voor de dubbelpost, maar weet iemand of er een leuke (betaalbare!) adventskalender is met parfumpjes? Douglas in Duitsland heeft een kalender waar een aantal parfumpjes inzitten, maar daar zit ook allemaal ander spul bij in. Ik zou graag een adventskalender hebben met alleen parfumpjes.

Oh dit ziet er goed uit, dit wordt 'm ook voor mij denk ik!

1 like

Er komt ook een Harry Potter Lego adventkalander aan.

4 likes

Ooh ja die van Harry Potter had ik vorig jaar! En dan koop ik waarschijnlijk de gewone Lego-kalender voor mijn vriend.

Ik ga denk ik de MyMuesli kalender kopen. Wil er zoooo graag een, maar make-up/skincare heb ik al meer dan genoeg liggen. Yankee Candle lijkt me ook wel wat, maar hoorde dat het veel hetzelfde is, dat is ook wel jammer. Of een goede thee kalender. Iemand nog tips?:slight_smile:

1 like

Ik heb er eentje van MyMuesli besteld want 10 euro korting nu. Denk dat ik ook nog een leuke theekalender wil dit jaar. En mijn vriend maakt dit jaar een kalender voor me dus ben heel benieuwd wat dat gaat worden.

Welke heb jij? Ik denk erover de vegan kalender te bestellen want daar zit muesli en havermout in, anders kan ik niet kiezen