Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ook! Zin in!

@Haai hahaha ik zou eems op youtube van die unboxingvideo’s kijken. Was niks

1 like

Volgens mij viel die tegen

Iemand die die van H&B al heeft afgerekend? Hoeveel kost hij in euro’s?

1 like

Ik heb via PayPal betaald, de conversion rate daar is 1 op 0.8 geloof ik, de pond staat lager dan de euro momenteel

1 like

Jaa ik heb hetzelfde! Ik ben alleen bang dat er non-vega collageen producten in zitten, maar die kan ik wel kwijt bij mijn mede H&B regular stiefmoeder

Volgens paypal betaal ik 50 euro met verzenden, ik heb voor de goedkopere en dus langzamere verzendmethode gekozen

1 like

Ah yes nu ben ik nog meer excited!

1 like

Ik heb de h&b kalender ook gekocht! Kan niet wachten :star_struck:

1 like

Chips ik wilde hem nu bestellen (van H&B) en er staat nu al niet meer beschikbaar! :thinking:

Ik was vandaag in de DM en hoopte op adventkalenders, maar ze liggen in oktober pas in de winkels. Helaas.

Kunnen we niet een FF adventkalender maken? En dan niet een fysiek iets maar bijvoorbeeld bij dag 1 een geweldig recept van iemand, dag 2 een geweldige tip, 3 een anekdote, 4 een biecht extraordinaire 5 een sappige roddel over een influencer etc.

18 likes

Awww shit, ben ook te laat voor de H&B kalender.

Jammer :frowning: ben nu ook in Duitsland en had gehoopt op Nivea en Lindt. Heb in Muller wel de Catricekalender kunnen scoren en ik zag er ook eentje van Maybelline.

Hij is er nu terug! Heb er net twee besteld, voor mij en voor mijn moeder.

2 likes

Ah yes thanks voor je berichtje! Ik heb hem nu ook meteen besteld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nice! Ik heb er ook een besteld. Ben heel benieuwd. Voor wie ook nog eentje koopt: met kortingscode VEGAN10 krijg je 10% korting :grin:

2 likes

Yeah, ik heb hem ook besteld! En scheelde met die code toch weer €4 :smiley:

1 like

Thanks! Ik heb 'm ook besteld, was niet helemaal de bedoeling maarja, spoil yourself

1 like

Spoil yourself! Ook ik heb hem besteld…

De yves rocher kalender staat ook online. Hij ziet er leuk uit! Ik heb er gelijk een besteld😊