Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb hem vandaag binnen… Kan niet wachten!

1 like

Jaaa die van mij ook vrijdag! Zo leuk! En ik wil die van yves rocher ook wel

Mijn H&B kalander zou vandaag komen, maar nu staat er ineens Zending on hold? :sob:Had me er echt op verheugd haha

Vraagje, wat is er zo bijzonder aan de H&B kalender dat iedereen die wil hebben?

Ik vind hun producten sowieso fijn, en hij is helemaal vegan.

2 likes

Zelfde als veenmol wel. En ik hou gewoon van nieuwe producten ontdekken van een winkel waar ik alleen kom voor speciale dingen, dus met een H&B kalender heb ik elke dag een speciaal gevoel :tada: also ik heb een miljoen andere dingen besteld van UK H&B, haha, dus mooi meegenomen.

Mijn bestelling is verdeeld in 2, en die met m’n kalender komt vandaag maar de ander is nog niet verzonden lijkt het :(((

2 likes

ik vind het leuk om nieuwe duurzame/vegan producten uit te proberen!

2 likes

Hij is binnen, het is een behoorlijke doos haha. Ik ga straks het eerste vakje openmaken.

11 likes

Haha straks al het eerste vakje openmaken? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Al lang gedaan haha. Maar voor de rest wacht ik netjes.

3 likes

Ik heb die van Yves Rocher binnen gekregen vandaag :hugs: En die van Goodiebox ook besteld, gelukkig op tijd.

Nu alleen die van Look Fantastic nog en dan beloof ik mezelf plechtig te stoppen voor dit jaar… (tenzij er nog 1 van Zalando Beauty online komt :wink:

Shitttt alweer uitverkocht! Hopelijk is ie snel weer beschikbaar!

Ik heb die van goodiebox ook kunnen bestellen!! Nooit gedacht dat het zou lukken na snel hij vorig jaar was uitverkocht. Ik ben benieuwd!

1 like

Look Fantastic doet morgen mee met Glamour Day, dus wie weet kun je hem dan met korting scoren!

Zijn er thee merken die ik in de gaten houden voor adventskalenders? :smirk::smirk::smirk:

Ik zag dat ze bij Sissy-Boy een paper&tea adventkalender verkopen, ga hem denk ik zelf ook halen want ben wel fan van hun smaken! :blush:

1 like

Omg ja ik zag het, m’n winkelmand staat al klaar

1 like

Hahahaha ik heb ook met “prof Jinxy” besteld :full_moon_with_face: Thriving

4 likes

Helaas, kan niet! :pleading_face:

Even een tipje: ik heb net de asos advent calander met glamourkorting besteld via de UK website!

1 like