Hier weer heerlijke thee en een chocolaatje uit de Lindt kalender
Oh ik ben echt blij met mijn Bijenkorf kalender.
Jaaa heb de holland&barrett calendar met 50% korting kunnen kopen!
Nadat ik een cadeautje heb geopend sta ik iedere keer op het punt op de hele kalender in een keer te openen.24 uur wachten op het volgende pakje duurt veel te lang!!
Ik had iets anders in Asos vandaag! Moisture surge overnight mask
Ja hibiscus ook echt! Hoevaak ik wel niet in duitsland thee heb gekocht en het dan bleek dat er hibiscus in zat 🥲
Wat een leuke thee kalender! Waar is deze van? Die wil ik volgend jaar ook
Geweldig!
Gekocht via amazon duitsland
Deze werkt trouwens uitstekend want ik lag na een half uur al te tukken op de bank
Ja het is dat ik hem nu gekregen heb, maar ik gok dat ik het volgend jaar ook gerust zelf zou kopen. Ik hou van badderen en de lush. Tis echt de lush winkel geur momenteel in huis! Love it
Hee wat apart dat ze andere producten er in doen!
Ik was echt in de war hierdoor, parfum van Mercedes Benz lol. Hoe vind jij hem ruiken? Hij doet me denken aan Alien maar dan een zachtere variant ofzo.
Ik vind hem oprecht lekker! Ik ben echt picky betreft geuren en heb meestal dure parfum en deze doet daar niet voor onder. Hij blijft ook lang hangen.
Ik heb 'm ook en ik vind ze tot nu toe ook erg lekker! Ik ben erg tevreden. De eerste 2 wel iets lekkerder nog dan de laatste 2 (ik wil hierna graag nog wat thee van hen kopen). Maar ik hou ook wel van lichte thee, ik laat thee in het algemeen niet erg lang trekken.
Echt blij met het spiegeltje uit de H&B kalender! En mijn thee vandaag is super lekker. Had voor vier euro eigenlijk niet zo’n lekkere thee verwacht elke dag.