Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dacht echt heel ff dat dit een blikje enery was :joy:

Lekker voor bij je selfcare moment haha

Soap & Glory dag 4

Ruikt heerlijk

9 likes

Heb echt spijt dat ik deze niet gekocht heb! :sweat_smile:

3 likes

Ik mag nog aan de slag vandaag :joy:

5 likes

Nivea vandaag! Zitten echt grote producten in, echt goede deal. Gister ook al een full size make up remover.

2 likes

Ja vind het echt jammer dat hij niet meer verkrijgbaar is. Hoop dat ze hem volgend jaar weer doen

Beetje donkere foto maar dit was paper&tea dag 3! Hele lekkere volle smaak :blush:

1 like

Echt blij met de inhoud van de Bijenkorf vandaag! Paula’s choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant. Naar deze was ik al langer benieuwd

2 likes

Fijn He? Ik ben tot nu toe echt happy met de inhoud.

Lookfantastic dag 4!

2 likes

In de Pickwick kalender zat op dag 4 citroenthee.
Echt heel spannend is het tot nu toe niet. :joy:

1 like

Dit is echt een enorm luxeprobleem, ik weet het. Maar ik heb vorige maand de FeelUnique kalender opengemaakt en ben nu bezig met die van de Bijenkorf. Mijn huid is momenteel al onrustig, nu ben ik dus allemaal dingen aan het testen, hoe weet ik nu wat werkt en wat niet? Ik heb het meeste gewoon dicht opgeborgen voor later hoor. Ik test nu alleen een serum en ben vandaag met die BHA begonnen. Hoelang testen jullie een product voordat je weet of je het fijn vindt of niet? Volgens mij staat daar minimaal een maand voor toch? Dit wordt echt een tweejarenproject dus. :sunglasses:

Ik ben wel redelijk materialistisch maar ik vind het eigenlijk wel evht heel fijn om deze december elke ochtend minimaal 2 cadeautjes te krijgen. Ben evht blij met mijn vegan muesli kalender en die van H&B. Dit jaar was zo intens, met zo veel tegenslagen en zo weinig om naar uit te kijken, dat het kunnen uitkijken naar iets elke ochtend wel minimaal 10x zo leuk is

Wel evht vet jammer van de vieze smaak thee in de vegan muesli kalender vandaag maar goed wel leuk dat het thee is

8 likes

Ja ik dacht eerst dat het topping was voor over je havermout :") Maar moet zeggen dat ik 'm - ondanks dat het er echt ranzig uit ziet met al die stukjes - wel lekker vind.

Pickwick is toch ook echt basic

5 likes

Ik merk na een week al wel of het mn huid onrustiger maakt of niet eigenlijk! Rustiger zal mijn huid niet snel worden met crempjes, maar nog onrustiger, dat is onwaarschijnlijk.

2 likes

Met die BHA kun je de eerste twee weken juist verergering zien en nadien een verbetering. Ik zou daarom ook geen dingen door elkaar gebruiken. Dus 1 BHA en dan een crème erover voor 3-4 weken.

1 like

Kiehl’s

5 likes

Lush dag 4: :heart:

16 likes