Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oohh deze klinkt echt lekker

1 like

Dag 5 asos en goodiebox:

Dag 6 asos en goodiebox:

Waarbij het serum 35 pond kost en de roller 20 pond. Omg :sweat_smile:

5 likes

Paper&tea dag 6, mega tevreden over deze kalender :ok_hand:t3: Tot nu toe allemaal lekkere en niet zulke standaard smaakjes

2 likes

Jaa tot nu toe eentje fullsize dacht ik. Maar sws vind ik het heel leuk om de producten van Kiehl’s uit te proberen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Omg love dit!

1 like

Ik vind het erg leuk dat er zo’n blikje in zit! Had ik niet verwacht/wist ik niet, dus ben blij verrast :grin:.

1 like

Hé, ik heb een ander product erin zitten !

Echt? Is er maar 1 van Nivea toch? Had vandaag elastiekjes

Huh, ik had voor vandaag een potje gezichtscrsme

Heb je wel die van 2020? Ik loop een aantal dagen voor en ben nog geen elastiekjes tegen gekomen. Ik weet toevallig dat etos dit jaar die van 2019 verkocht.

Had jij ook gezichtscreme vandaag?

Ja heb die van 2020! Wel gekocht in DL maar als ik de kalender Google krijg ik vd Nederlandse resultaten ook die van mij te zien.

Ik heb toevallig van alle dagen een foto gemaakt dus zal 't ff hieronder plaatsen:

Samenvatting

@Takkie oh huh die van mij komt ook uit Duitsland en is ook van dit jaar hahaha.

1 like

Soap & Glory dag 7

2 likes

Ik heb een Ikea adventkalender waar ook twee giftcards inzitten, maar de waarde kan je alleen in de fysieke winkels checken en uitgeven. :thinking: Ik snap dat normaal bedoeld is om mensen naar de winkel te krijgen, maar nu met Corona is dat toch echt niet verantwoord joh? Ik snap echt niet dat het dit jaar niet ook op hun website kan.

Verder wel lekkere chocolaatjes!

Ja wij hebben dezelfde!

1 like

Dit staat er bij mij op de verpakking @Tamara @Flopsyunicorn

Advent 7 Kiehl’s

5 likes

5 likes

Hmm volgens mij wel hetzelfde! Misschien dat er bij jou net wat dingen anders verdeeld zijn?