Het adventkalender-topic (Deel 1)

Deel hier adventkalenders voor in de kerstmaand!

2 likes

Jaaaa ik wil die van de rituals weer!
Met lampjes :heart_eyes:

2 likes

Ik had een leuke (en goedkope) gekocht met 24 soorten thee er in. Die vond ik heel leuk!

4 likes

Met lampjes!?

Ik vind deze wel leuk/ anders dan de beauty kalenders, maar zou niet weten wat ik met zoveel posters moet:

https://www.juniqe.nl/a-poster-a-day-2017-adventskalender-2767428.html

3 likes

9 likes

Ik blijf dit jaar gewoon bij the good old chocoladevariant

25 likes

Dat wil ik ook dit jaar! Love thee sowieso. Weet je nog waar je hem besteld had?

1 like

Bij little shop around the corner, online. Hij ziet er niet mega speciaal uit, maar er zitten wel leuke theesoorten in:


Ik wil ook eigenlijk 2 van die goedkope met chocolade er in, maar die zijn denk ik nog niet bij kruidvat/action te koop?

2 likes

Ik had er vorig jaar een van clinique ook echt een aanrader !

Leuk! Ik ga er ook even kijken.
Ik denk inderdaad dat die er nog niet zijn in de winkels! Zal wel snel komen gok ik.

Bij de action heb ik de chocoladevariant al gezien!

1 like

Jaaa ik wil ook die van Rituals weer! Vorig jaar had ik de kleinere versie, maar wil dit jaar die grotere.

Wauw, ik wil dit! :heart_eyes:

Ik weet niet of ik het richting mezelf kan verantwoorden om hier 90 euro aan uit te geven, MAAR IK WIL DIT :heart_eyes:

Wat is nu de lekkerste/leukste chocolade adventskalender? Zo jammer dat ze hier in Nederland alleen maar van die kruidvat/action kalenders hebben en niet echt van een chocolade merk zoals bijv in de UK… dus misschien dan maar op Amazon bestellen ofzo?

1 like

Als ik hem voor jou koop, koop jij hem dan voor mij? Dan koop je hem niet voor jezelf :smirk::innocent:

2 likes

Ik ga de grote van rituals kopen.

1 like

Haha misschien moeten we dat inderdaad maar doen om onszelf beter te laten voelen…

Zoals elk jaar een thee adventkalender. Dit jaar haal ik er weer een van Fortnum en mason en ik wil een Charlotte tilbury kalender

1 like

Ik dacht dat ik ook zo zou zijn, maar het valt echt mee!