Het adventkalender-topic

Deel hier adventkalenders voor in de kerstmaand!

2 likes

Jaaaa ik wil die van de rituals weer!
Met lampjes :heart_eyes:

2 likes

Ik had een leuke (en goedkope) gekocht met 24 soorten thee er in. Die vond ik heel leuk!

3 likes

Met lampjes!?

Ik vind deze wel leuk/ anders dan de beauty kalenders, maar zou niet weten wat ik met zoveel posters moet:

https://www.juniqe.nl/a-poster-a-day-2017-adventskalender-2767428.html

3 likes

9 likes

Ik blijf dit jaar gewoon bij the good old chocoladevariant

24 likes

Dat wil ik ook dit jaar! Love thee sowieso. Weet je nog waar je hem besteld had?

1 like

Bij little shop around the corner, online. Hij ziet er niet mega speciaal uit, maar er zitten wel leuke theesoorten in:

Ik wil ook eigenlijk 2 van die goedkope met chocolade er in, maar die zijn denk ik nog niet bij kruidvat/action te koop?

2 likes

Ik had er vorig jaar een van clinique ook echt een aanrader !

Leuk! Ik ga er ook even kijken.
Ik denk inderdaad dat die er nog niet zijn in de winkels! Zal wel snel komen gok ik.

Bij de action heb ik de chocoladevariant al gezien!

1 like

advent-calendar-assorted-SKU-472917aa-450x450

Ik ga weer voor eentje van Lindt. :heart_eyes::heart_eyes:

En wil graag een beauty adventkalender. Via Amazon kun je hele leuke bestellen. :ok_hand:t3:

7 likes

Jaaa ik wil ook die van Rituals weer! Vorig jaar had ik de kleinere versie, maar wil dit jaar die grotere.

Wauw, ik wil dit! :heart_eyes:

Mijn ouders wonen aan de grens haha dus koop vaak gewoon in de winkel en dan is het wel iets goedkoper. :sweat_smile:

2 likes

Ik weet niet of ik het richting mezelf kan verantwoorden om hier 90 euro aan uit te geven, MAAR IK WIL DIT :heart_eyes:

Wat is nu de lekkerste/leukste chocolade adventskalender? Zo jammer dat ze hier in Nederland alleen maar van die kruidvat/action kalenders hebben en niet echt van een chocolade merk zoals bijv in de UK… dus misschien dan maar op Amazon bestellen ofzo?

1 like

Als ik hem voor jou koop, koop jij hem dan voor mij? Dan koop je hem niet voor jezelf :smirk::innocent:

2 likes

€10,95 waarvan er sowieso €10 aan tegoedpassen in zit + chocolade en bv gratis diepvriestas voucher

9 likes

Ik ga de grote van rituals kopen.

1 like