Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ga de 20e of 27e deze maand naar de DM, als ik een adventkalender voor iemand mee moet nemen dan kan dat!

Dit is echt mijn droom:

Adventkalender van Diptyque. Kost alleen 320 pond :neutral_face:

9 likes

De action heeft ook een adventskalender!

Vast weer niet in Delft net zoals de vorige keer

Oooh echt? Dan ga ik een keertje langs om te kijken!

Ja die heb ik! Denk wel dat hij het waard is!

1 like

Sorry voor de spam mensen, maar voor iedereen die via Amazon.de wilt bestellen raad ik deze YouTuber aan. Elk jaar reviewt zij bijna alle Duitse adventskalenders
https://www.youtube.com/channel/UC5s5owftyQ-oe0CkapYFXWw

3 likes

Oh, geweldig. Deze wil ik ook!

1 like

Is via amazon.de bestellen beter dan via amazon.co.uk ?

Geen idee eigenlijk. Heb nooit via .uk besteld en ben tevreden over de duitse site.

1 like

Ik kijk het wel van tevoren, maar maak de vakjes wel op de dag zelf open. Alleen soms word ik wakker en dan denk ik ‘shit vandaag krijg ik een nagelvijl’. Vooral bij die van de Body Shop heb ik dat altijd.

3 likes

superknap. ik wil altijd vooraf precies weten wat erin zit.

Ik heb die van lookfantastic al besteld! Vorig jaar zoveel plezier van gehad en braaf elke dag een vakje open gemaakt :grin:

Ik zoek wel eerst op wat er globaal in zit of ik de prijs wel waard vind. Daarna kijk ik echt op de dag zelf achter het vakje.

Oh leuk! Ja ik vind het zo jammer dat ik telkens maar een paar posters ervan echt leuk vind.

1 like

Vorige jaar verkochten ze bij leonidas een adventkalender. Ik Zie dat ze hem in Duitsland dit jaar ook verkopen maar in Nederland kan ik hem nog niet vinden.

6 likes

Heeft iemand al meer info over de Disney adventkalender van Primark?

Ik wil die zo graag hebben!!!

5 likes

Fijn dat dit topic er is, ik wil dit jaar ook eens een adventkalender maar heb nog geen idee waarvan

1 like

Dit jaar wil ik er ook een. Maar jongens het is september :see_no_evil:
Deze meit gaat eerst van haar zonvakantie genieten en pas daarna aan dit soort dingen denken hoor.

Hoewel mocht ik bij de primark iets zien :hugs::hugs:

1 like

Er is ook een speciaal bieren kalender

Wil hem voor m’n vriend kopen :smirk:

Heb de link gevonden
https://www.hopt.nl/beery-christmas?utm_source=fb&utm_medium=cpc&utm_campaign=2018-08-31_beery-prevente

4 likes