Ik had voor januari nog niet gepost, maar toen heb ik ook maar 1 boek uitgelezen, dus die de ik hier ook even bij
- The Lost Bookshop van Evie Woods - Vond vooral het verhaal van Opaline interessant, de hoofdstukken vanuit Henry’s oogpunt hadden van mij niet gehoeven, daarvoor in de plaats had ze nog wel dieper op het leven van Opaline in mogen gaan. Maar alsnog mooi verhaal, 4
- Smile van Roddy Doyle - love zijn Barrytown-Trilogy en Paddy Clarke, misschien waren daardoor mijn verwachtingen iets te hoog. Alsnog 3
- Fouth Wing + Iron Flame van Rebecca Yarros - had twee lange treinreizen (in total 4x 7+ uur) in februari, waarbij ik zeker bij de tweede keer een goede vlucht uit de realiteit wel kon gebruiken, en dat leverden deze lekker cliché romantasy boeken perfect. Ben ook meteen doorgegaan in Onyx Storm, maar die is nog niet uit (ben op 75%). Allebei 4
Ik vind het echt jammer dat ik mezelf thuis niet zo goed tot lezen kan zetten, want tijdens zo’n treinreis en bijvoorbeeld ook op vakantie vlieg ik door boeken heen. Gelukkig heb ik al wat vakanties gepland dit jaar, en moet ik sowieso ook nog 4x naar NL, dus mijn leesdoel ga ik sowieso wel redden, maar moet echt proberen wat meer gewoon thuis op de bank ook te lezen in plaats van tv te kijken of dom op mijn telefoon te scrollen…