Het algemene boekentopic #3

Ja!

4 likes

Ik kan Folk of air ook aanraden!!

3 likes

Acotar! Ik was weer wat minder fan van de air series (maar dat is smaak hoor, ik kan ook niet goed uitleggen waarom). Acotar duurde wel even om erin te komen 1e deel maar daarna vond ik die fantasywereld echt heel leuk! Glass of Throne vond ik ook een erg leuke serie van haar.

Fantasy vond ik de Sabaa Tahir serie ook leuk.

2 likes

Acotar en Folk of Air zijn allebei leuk! Andere favorieten van mij zijn Strange the Dreamer, Prison Healer en de All Souls Trilogy.

4 likes

:blue_heart::blue_heart:

4 likes

Haha te veel leuke boeken(series), bedankt voor jullie reacties! Keuzes maken is moeilijk

1 like

Volgens mij was jij (@vitaminwater) destijds op zoek naar boeken met vampieren?

Ik dacht in ieder geval aan jou toen ik dit voorbij zag komen

Haha I love vampieren!!! Thanks voor de tip, al ben ik bang dat deze qua setting niet helemaal in mijn straatje past. Ik zet m iig op de lijst en lief dat je aan me dacht!

1 like

iemand nog leuke tips voor semi-literaire boeken over/in amerikaanse suburbs? vind dat echt een fijn genre hahaha. bijv. little fires everywhere, the vanishing half, etc.

ga goed op suburb moms

4 likes

Leuk genre idd!! Ik kwam deze lijst tegen:

En zou hiervan sowieso Big Little Lies en Stepford Wives aanraden. Good Neighbours staat nog op mijn TBR. Ik ben nu bezig in November van Thomas Olde Heuvelt en dat raakt ook wel aan het suburban thema. Oeh en Apples Never Fall past er ook in denk ik en Comfort Me With Apples?

5 likes

Het zit inderdaad een beetje verstopt, die website zit slecht in elkaar :sweat_smile: ik ben laatst lid geworden van de lokale bibliotheek en het duurde ook even voor ik online het hoe of wat gevonden had.

Via Word lid van de online Bibliotheek kun je lid worden. Als je helemaal naar onderen scrolt vind je de verschillende lidmaatschappen. Hoop dat dat je vraag beantwoordt!

1 like

ACOTAR inderdaad! Ook Caraval, Throne of Glass, Mistborn, Serpent & Dove, Shadow & Bone, Arc of Scythe, Kingdom of the Wicked

4 likes

Ooo verkeerd begrepen!

Ik heb Prins van Toorn uit en ik geef hrt twee sterren. Dit boek had zoveel meer potentie kunnen hebben als het, voor gevoel, meer was uitgewerkt. Zowel de opbouw van de personages, de achtergronden, meer verhalen van Oma, tot de prinsen van hel. De onverschilligheid van het hoofdpersonage was best storend. Al het met al: een leuk idee maar had beter uitgewerkt kunnen zijn.

Misschien ben ik nu ook iets teveel Sarah J maas gewend. Maar urgh. Ik zou bijna het boek willen herschrijven om het naar mijn zin te maken :sweat_smile: (ja het zit dwars schijnbaar)

2 likes

It was me, maar dat was bij mijn lokale bieb voor een fysiek boek!

2 likes

Ik wil heel graag Daisy Jones & The Six kijken, maar heb ook het boek liggen :upside_down_face:
En ik vind boeken lezen minder chill als ik het einde al weet (andersom dan weer geen probleem mee).

1 like

Jaaa leuk, ik heb de serie net afgekeken. Vond het boek wel oke, vond de interview schrijfstijl een beetje irritant lezen soms maar wel leuk verhaal. Vooral ook cool dat het losjes geinspireerd is op het verhaal van Fleetwood Mac. Serie moest ik even inkomen, maar na 2 afleveringen wel echt top, hopelijk komt er nog een vervolg.

2 likes

Mijn moeder is bijna jarig en helemaal dol op Baantjer, dus het laatste boek gekocht voor haar. Ik heb ook meteen de Moordclub (op donderdag) erbij gedaan omdat ik die zo leuk vond. Vind boeken geven altijd echt fantastisch.

Ik ben nu zelf de Camino aan het lezen en ik vind hem best oke so far.

7 likes

Je hebt me overtuigd! Zodra ik mijn huidige boek uit heb ga ik er aan beginnen. Dan kan ik daarna altijd nog bingen. :blush:

1 like

Ik ben aan het voorbereiden voor 3,5 week vakantie in mijn eentje, dus ben een lijstje aan het opstellen. Heb al o.a. het boek van @d12baby & de ACOTAR serie dankzij dit topic, en 2 Taylor Jenkins Reid boeken die ik nog niet gelezen heb. Maar heeft iemand misschien nog andere tips voor goede vakantieboeken?

1 like