De afgelopen jaren heb ik nauwelijks gelezen maar nu binnen een maand 6 boeken, echt blij mee! Volgende boek dat ik wil lezen is the power
Ik ben bezig met A Little Life, zo heftig maar vind het wel echt goed.
Heb wel gezien dat mensen kapot hard janken op het eind, dus dat wordt leuk. Ben nu op de helft na die Caleb chapter
Wauw wat een verkoopcijfers! Grappig trouwens dat het door dit boek is. Past perfect bij het boek van Kees 't Hart, Pleidooi voor pulp, dat onlangs is verschenen. Er zijn al meer voorvechters geweest, maar dit is een hele leuke recente. Goed onderbouw ook. Op de achterkant gaat het over de bouqetreeks maar hij trekt het ook door naar hoe er over de roman gepraat word.
Nou, bereid je maar voor. Ik heb het een tijdje geleden herlezen omdat ik dacht nou zo erg kon het toch niet zijn, maar het boort écht door je ziel, zoals op de voorkant staat. Het viel me vooral weer op hoe goed het geschreven is. Echt een geweldige schrijfster. Maar dat einde ja, gewoon serieus huilen weer ook al wist ik al wat er kwam
Mân literatuurhart doet echt pijn dat het precies door een boek komt dat zo clichĂ© en slecht is. Ik wil het niet vergelijken met Vijftig tinten grijs, maarâŠâŠâŠ
Moet me er echt doorheen wurmen.
Super toevallig om dit te lezen want ik heb laatst juist een account aangemaakt omdat ik hier al een tijd meelas en inspiratie opdoe, en wilde ook wat meer delen, en zit nu ook heeelemaal in A Little Life! Hij stond al zo lang op mn lijstje maar ik voelde me steeds niet helemaal in de mood ofzo omdat iedereen idd zegt erbij te hebben gehuild. Maar heb hem nu bijna uit en inderdaad zo heftig en goed!! weet niet meer wat ik hierna moet lezen
Dat zou kunnen, ik heb beide boeken niet gelezen. Wel een goede reden om dat boek van Kees te lezen!
Ik ga hierna echt iets vrolijks lezen zoals Heartstopper ofzo hahaha
Ben nu bezig in de âDiepst verborgen herinnering van de mensâ maar vind dit boek toch best ontoegankelijk. Ik ben nu halverwege en wil m ergens graag uitlezen in verband met de hoge beoordeling, maar vraag mij af of dit voor iemand herkenbaar is en of je dan toch blij was uiteindelijk te hebben doorgezet?
Overigens ben ik nu bezig in boek 27 van dit jaar. Mijn leesboek is 30 dus ik verwacht binnen enkele weken klaar te zijn. Ergens hoop ik dat ik de 50 zal redden
Oooooh daar heb ik me ook doorheen GEWORSTELD! Mijn hemel. En toen ik hem uit had, wist ik nog niet of ik nou een meesterwerk had gelezen, of een draak van een boek.
Was toch wel blij dat ik hem uit heb gelezen, juist door die worsteling denk ik, want niet-uitgelezen voelde dan wel heeel onaf/frustrerend.
Oh, nu ben ik enerzijds geprikkeld door te lezen, anderzijds klinkt het uitlezen enigszins onbevredigend.
Ik ga denk ik toch maar verder, want anders ervaar ik inderdaad hetzelfde als jij zou hebben gehad!
Ik vond het een vermoeiend boek omdat je je heeeel erg moet concentreren omdat je het anders niet meer volgt (ik althans), ik vond het wel een goed boek maar heb daarna gelijk iets simpels gelezen
Ja, dat heb ik dus (nu al) ook een beetje! Als ik even afdwaal, moet ik gelijk teruglezen.
Er begint wel meer vaart in te komen na een tijd, dat zeker. Maar ik vraag me af of het het uiteindelijk waard is.
Houd ons op de hoogte! De lengte van de zinnen is soms ook echt bizar, zinnen van een hele pagina!? maakt hem lastig te lezen. ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt!
O jee ik wilde net beginnen aan de diepst verborgen herinnering van de mens, hij ligt al klaar. Nou ik ben benieuwd dan haha
Zal ik doen!
Ik ben begonnen in Greek Lessons van Han Kang en vind het nu al zo goed dat ik niet verder wil lezen omdat ik het dan te snel uit zal hebben Ze is absoluut een van mijn favoriete schrijfsters
Ik ben 4 dagen geleden begonnen met a court of thorns and roses & ondertussen ben ik al halverwege het derde boek. Ik voel me weer helemaal mijn 16jarige ik toen ik de twilight serie las, helemaal hooked aan het verhaal. Voor iedereen met Kobe plus: de boeken staan er gratis op.