Ja lees makkelijk weg he, ben ook pas begonnen en nu bezig in Zon. Maar andere boeken van Lucinda Riley spreken me dan weer niet aan.
Tbh vind ik de andere boeken van Lucinda bijna hetzelfde als de zeven zussen maar dan zonder de zeven zussen haha. Lof trouwens alle boeken
Oké, Fourth Wing is wat mij betreft de hype waard. Uitgelezen binnen 48 uur
ik heb gister dat boek van âWe hebben het over je gehadâ van Stephanie Hoogenberk uitgelezen, had het geleend van de bieb. Ik was nog aan het zoeken hier, want iemand had een recensie geschreven waar ik me heel erg in kon vinden, maar kon het niet meer terugvinden. Ik vond het makkelijk weglezen, maar ook een beetje dat ik dacht âwat is nu precies je punt eigenlijk?â en ik vond haar heel passief agressief, wat verwend en ook beetje kinderachtig. Bevestigde eigenlijk ook een beetje mijn beeld van haar nadat ik die podcast geluisterd had, vond ze daar ook zo typisch ofzo (zo vilein en onzeker, van dat nare meidengedrag).
In oktober komt de Nederlandse vertaling uit, daar wacht ik nog even op, maar ik hoor er zoveel goeds over! Ik heb er echt zin in
Ja helemaal eens! Vreselijk boek vind ik het zelfs
Ik denk dat je deze post bedoelt: Het algemene boekentopic (Deel 3) - #1036 door Pantalones
Ook helemaal mee eens haha
En die podcast vind ik ook vreselijk. Evenals dat ze ontslagen was bij Linda omdat ze iemand een blonde del en hoer had genoemd in haar podcast en daar nu nog steeds verbolgen over is. Heb geen excuses/zelfreflectie of wat dan ook gelezen daarna.
ja die was het! Dat ik dacht, mens hoe oud ben je nou, dit is echt van dat basisschool/vroege middelbareschoolgedrag. Ook nul zelfreflectie idd en hoe zij ook steeds als semi lijdend slachtoffer eruit komt terwijl ze dat niet echt is. Nou goed, vreemd dat dit boek zo goed verkocht is.
Het is echt een aanrader!
Volgens mij is het boek van Elaine N. Aron (Hoogsensitieve personen) wel een goeie!
En een zelfhulpboek dat ik heel interessant en bruikbaar vond is Focus aan/uit van Mark Tigchelaar.
Ik wil alle van alle Tolkien boeken de illustrated versies kopen (ook o.a. The Fall of Gondolin, niet enkel de vier bekende boeken), maar voor dat grapje ben ik meer dan 250E kwijt. Huilen dat boeken kopen ook mân hobby is.
Ik ben bezig in the outlander serie, boek drie nu. Echt prima vermaak. Absoluut geen hoogstaand werk maar echt prima afleiding.
Hebben jullie tips voor leuke series? Ik heb net de geniale vriendin uit en zoek weet wat nieuws
Ik zoek iets in de trant van De zeven zussen, Frieda Klein, De geniale vriendin, dat soort dingen. Bridgerton ben ik ook in begonnen, maar vind de boeken niet zo leuk.
Misschien De verloren dochters serie van Soraya Lane, of Ridgewood Hall van Marijke Vos?
Thanks, die klinken allebei goed!
Ik heb te veel plezier in excellen dus ik heb in het boekentips-sheet een kolom toegevoegd, helemaal rechts, om het âFFansysteemâ te proberen.
Er staat automatisch een 1 in de kolom als je een nieuw boek toevoegt. Ben je fan van een boek dat iemand anders heeft toegevoegd, dan kan je in die kolom de waarde verhogen om het aantal fans te representeren. Dus van een 1 maak je een 2, en de volgende maakt er een 3 van; staat er een 5, dan maak je er een 6 van. N+1 etc. (Leek me wel gezellig om zonder minpunten te werken.)
Heeft iemand hier trouwens De wand gelezen van Marlen Haushofer? Zag dat de bieb die als e-book heeft en ben er al jaren benieuwd naar.
De wand gelezen, vond hem intens. Is wel een tijd terug maar ben er emotioneel nog niet aan toe om hem te herlezen . Dikke aanrader wel.
Ik heb vandaag Falling hard for the royal guard gelezen en het is echt een hallmark film in een boek haha. Als je houdt van zoetsappige feelgood is het een aanrader.
Synopsis:
Niet iedereen kan het zeggen, maar de zesentwintigjarige Maggie Moore wel: ze woont in een écht kasteel, de Tower of London! Ondanks dat romantische feit is het nog niet gelukt haar prins op het witte paard te vinden. Ook zijn er geen ridders die zich verdringen voor de ophaalbrug. Dus dan maar op Tinder, besluit ze.
Na een aantal mislukte dates en een stalkerige ex begint ze te geloven dat er geen leuke mannen bestaan, tot ze Royal Guard Freddie tegen het goddelijke lijf loopt. Deze man zou het weleens kunnen zijn. Maar hoe trek je de aandacht van iemand die erin getraind is om iedereen te negeren? Maggie vindt het een uitdaging⊠Lukt het haar zijn gezicht uit de plooi te halen en hem tot een kus te verleiden?
Ik ben op zoek naar boeken (liefst op kobo plus) die een beetje de gossip girl vibe hebben. Ik zag bijv de it-girl serie, maar die staan pas vanaf boek 6 op KP en zo kom ik telkens een beetje uit op niks. Wil gewoon even verdrinken in fashion, roddels en rijke mensen haha. Iemand tips?
Wel YA denk ik, ik las dit iig echt in mijn tienerjaren maar voldoet denk ik aan je eisen! Leuke serie
Die zag ik indd voorbij komen, maar staat helaas niet op kobo plus