Het algemene boekentopic #3

Ik houd mijn gelezen boeken ouderwets op papier bij :grin:

4 likes

Ik vond deze ook echt heel teleurstellend.

1 like

Ja wat een schijtboek.
Terwijl ik The seven husbands wel heel leuk vond van haar.

@Nina Ik zie hem in elk geval niet. Alleen een pdf met het voorwoord.
Ik ga nog wel even verder speuren!

1 like

Oh vreselijk. Ik heb het geprobeerd als luisterboek maar met die gezapige stem van Carrie ten Napel was er helemaal geen doorkomen aan.

2 likes

Wat leuk dit!

3 likes

Ja ik heb ook even gezocht, maar kan hem niet meer vinden. Ik heb hem zelf in 2019 gedownload, toen was hij vrij beschikbaar op internet, omdat de familie het volgens mij belangrijk vond om lezers ook kennis te laten maken met deze vertaling. Nu zie ik inderdaad niet meer dan het voorwoord…

Edit: overigens vond ik het verhaal achter haar vertaling/hoe ze het heeft aangepakt mooi om te lezen.

2 likes

Ik heb morgen, en morgen, en morgen bijna uit maar ugh ik vind het echt van alles net niets. De vriendschap voel ik niet, ik voel niet dat Sam egocentrisch is, ik voel het charisma van Marx niet, ze kunnen me allemaal gestolen worden

2 likes

Ik snap de hype ook niet zo goed! Precies wat je zegt van alles net niet ofzo? Duurde ook heel lang voordat ik er doorheen was terwijl ik normaal gesproken best een snelle lezer ben.

1 like

Ik heb I’m glad my mom died net uit en ik ben er van onder de indruk, wilde niet stoppen met lezen dus dat is sowieso een goed teken

8 likes

Ik ben toevallig ook bezig in dit boek maar ik weet niet wat het is, het leest echt niet lekker en vaak denk ik ook van ‘oké boeiend?’

2 likes

Ik wacht al zoooo lang op de Nederlandse versie op Kobo, ben mega benieuwd.

4 likes

ik vond het echt een heel tof boek tot een collega vertelde dat ze dat idee van die game gestolen heeft van iemand anders (en geen credits heeft gegeven): https://www.washingtonpost.com/books/2023/03/24/train-board-game-brenda-romero-tomorrow-and-tomorrow-and-tomorrow/ :melting_face:

1 like

Ja die vond ik ook goed. En heftig!

3 likes

Oh gaat direct op mn lijstje, fijn dit topic. Heb al een aantal boeken op mijn lijstje.

Oh, wat teleurstellend. Vond de personages wel erg onsympathiek, maar het boek zelf heel goed.

@Marquez hoever was je tot nu toe gekomen? Ik heb over tweederde van het eerste boek net zolang of zelfs langer gedaan dan de andere 2 1/3 samen, moest er echt even doorheen bijten, maar daarna vloog ik er doorheen. En lees je in het Nederlands of Engels? Ik vind het in de originele taal altijd fijner lezen.

1 like

Wat zijn jullie favoriete boeken podcasts? Mag ook Engels want lees ook veel in die taal.

Ik heb een paar van BoekenFM geluisterd en het is wel leuk maar vind het niet heel spectaculair/diep gaan dus als iemand andere tips heeft, leuk!

1 like

Als je van Nederlandse feelgood houdt, is Liefteratuur ook leuk!

2 likes

De verfilming van red white & royal blue staat op amazon prime :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Jaa! Heb je m al gezien? Ik wil nog kijken, vond het boek echt een lieve romcom

Ja net gekeken! Heb het boek niet gelezen maar vond de film echt heel cute

2 likes