Deze net uit.
Samenvatting
“Kiara and her brother, Marcus, are scraping by in an East Oakland apartment complex. Both have dropped out of high school, their family fractured by death and prison. Kiara hunts for work to pay their rent and to keep the nine-year-old boy next door, abandoned by his mother, safe and fed. One night, what begins as a drunken misunderstanding with a stranger turns into the job Kiara never imagined wanting but now desperately needs: nightcrawling. Her world breaks open even further when her name surfaces in an investigation that exposes her as a key witness in a massive scandal within the Oakland Police Department.”
Mijn mening
De schrijfster heeft een poging gedaan een emotioneel en spannend boek te schrijven over een heftig onderwerp (drugsverslavingen, seksueel misbruik van minderjarigen door een groepje politieagenten) maar ik voelde deze totáál niet. Vond het een cringy, overdreven schrijfstijl. Het verhaal gaat alle kanten op en hangt aan elkaar van ongeloofwaardige acties van oppervlakkige personages.
Halverwege het boek komt een grote reveal/plot twist, namelijk dat de naam van de hoofdpersoon in de suicide note staat van een politieman waar ze seks mee heeft gehad. Dus ik dacht: aaah, dat is spannend, ik ben benieuwd. Dan start er een rechtszaak maar die suicide note of waarom haar naam daar in stond wordt helemaal niet meer uitgelegd? En dan worden in de rechtszaak alle politieagenten vrijgesproken en dan eindigt het boek :’) okee nou bedankt voor niks. Er zit halverwege ook nog iets in over een verdwenen zusje en daar wordt daarna gewoon niks meer over gezegd 
Do not recommend!!!