Terecht xx
Is Rebecca niet heel eng??? Ik heb die namelijk wel gekocht, het lijkt mij heel vet, maar ik denk dat ik er te bang van wordt ![]()
Paul Auster ga ik bekijken! Ken ik wel van naam maar heb eigenlijk geen idee wat voor boeken dat zijn
Dark Matter?
Nee, het is een mysterie en een duistere sfeer dan echt heel eng. Wel echt een fantastisch boek.
@vitaminwater ik ben nu iets aan het lezen, echt iets voor jou. Private Rites van Julia Armfield. Heel dystopisch, horror en ook nog queer hoofdpersonages. 10/10
Ook al lang op mân lijst! Goeie!
Emilie Schepp vind ik ook een goede aanvulling
Jaa leuk!! Die staat op de lijst. Ik vond Our wives under the sea echt fantastisch, dus ga deze na jouw tip nog wat hoger op mijn TBR zetten đ«¶
Ik ben echt zo aan het genieten weer van lezen. Ik heb de hobbit gelezen en dat was zo leuk. Niet per se dat ik denk nu wil ik lord of the rings ook lezen. Want dit avontuurlijke is helemaal niet mijn genre. Maar ik vond het leuk om de films die ik al zo vaak gezien heb nu als boek te lezen. En deels met een alwetende verteller en dat vond ik ook vermakelijk.
Ik heb ook de dag dat de walvis kwam gelezen. Dat is ook met een alwetende verteller, ik vind dat altijd lastig in te komen. Maar uiteindelijk was dat ook een heel bijzonder boek om te lezen. Allebei best trage verhalen, maar dat vind ik nu wel even lekker. En veel beschrijvingen van de omgeving, dat vind ik nu ook echt leuk (en soms echt verschrikkelijk).
Verder ook the very secret society of irregular witches gelezen, echt een herfstig boek. Vond ik ook top.
Misschien iets van Jack Jordan?
Steve Cavanagh vind ik ook goed en The Other People van CJ Tudor
Oeh thanks dit ken ik allebei niet, ga ik naar kijken ![]()
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hun Kobo Clara 2E? Die van mij loopt de laatste tijd steeds vaker vast (wekelijks wel) en nu heeft ie ook niet gesynct met Adobe DE
Gek word ik ervan
Ik heb 'm 2 jaar geleden gekocht⊠Vind ik wel kort
Ik heb The wedding people gelezen en ik vond het de hype wel waard! Ik wist n.a.v. de reviews niet zo heel goed of ik een literair boek of een romance moest verwachten, maar het zit er een beetje tussenin denk ik.
Het is niet super diepgaand maar er komen wel verschillende themaâs voorbij, ik las het begin toen ik zelf ook even (gelukkig kortdurend) niet zo lekker in mijn vel zat en toen werd ik in de delen waarin de depressieve emotie werd beschreven ook wel meegesleurd daarin.
En het is daarnaast ook gewoon een leuk grappig verhaal!
Dit dacht ik wel ook ja!
Ik ben net aan deze begonnen, zijn er nog meer mensen die hem gaan lezen? Het vervolg op Bunny van Mona Awad!
Sws
Ooohh dit was ook nog wel een goeie geweest voor mn vakantie. Ben wel benieuwd hoe dit boek dan is, want spoiler over bunny: vond het bij Bunny zo leuk en spannend dat je heel lang niet zeker bent van wtf er nu allemaal gebeurt en of het zich in âde echte wereldâ afspeelt of niet
Dit is trouwens mân boekselectie geworden voor mân vakantie, o.a. n.a.v. jullie tips en dit topic! Thanks!
En dan na mân vakantie beginnen in misdaad en straf haha
Dit boek is het perspectief van de bunnies! Ik ben er pas net in begonnen maar tot nu toe wel interessant om hun verhaal te lezen!
Jaa, ik ben benieuwd wat je er van vindt!!
Oh, ik ben erg benieuwd naar je mening over The Boys from Brazil!