Prophet Song van Paul Lynch
the stand van stephen king
Station eleven van Emily St John
Ik herhaal hem gewoon meteen: De Zaaier van Octavia E Butler. Met survival en drugsverslaafden als zombies.
Woow zoveel aanraders! Dankjewel allemaal, twijfel nu aan welke ik als eerste begin!
Je hebt er al genoeg, maar nog eentje dan: Weerwater van Renate Dorrestein. Heel de wereld vergaat, behalve Almere.
Onkruid vergaat niet he ![]()
Ohhh deze heb ik echt verslonden tien ik tien ofzo was, ik zie dat ze maar 4 euro per stuk zijn op Kobo, die ga ik weer lezen!
Ik heb laatst het boek Fantastische liefdesgeschiedenis van Sophie Driver gelezen. Het is een beetje moeilijk uitleggen waar het over gaat maar ik vond het echt een heerlijk boek. Lekker dik met leuke hoofdpersonages en ook goed geschreven.
flaptekst
Pagegeturner en een fantastische liefdesgeschiedenis ineen.
Bastien Fontaine is arbeidsinspecteur in Lyon. Sinds zijn partner Isabelle hem heeft verlaten, grijpt hij nogal eens naar de fles. Als er een ongeval plaatsvindt in een fabriek – een arbeider is in een pers gevallen en doodgedrukt – stort hij zich in het onderzoek naar de oorzaak. Is het een ongeluk of toch moord?
Maïa di Natale is wetenschapsjournaliste. Om haar baan te redden stelt ze voor om een artikel te schrijven over scintillatiekristallen bij CERN (Europese Organisatie voor Nucleair Onderzoek) in Genève, waar haar tante Victoria Hussard een hoge positie bekleedt en haar gemakkelijk van informatie kan voorzien. Dit nieuwe kristal heeft niet alleen een adembenemende blauwe kleur, maar blijkt onverwachts ook angstaanjagende eigenschappen te bezitten. Maïa’s tante vraagt haar te helpen om het kristal kwijt te raken.
Ondanks de talloze obstakels tijdens hun individuele avontuur, kruisen uiteindelijk de paden van Bastien en Maïa elkaar. Het verhaal, dat begint als een sociale roman, gaat verder als een detective, om te eindigen als een fantastische liefdesgeschiedenis.
Vond ik echt een leuk boek. Zeker een aanrader
Wat leuk om die als tip voorbij te zien komen, die serie heb ik destijds meerdere keren gelezen, vond het zo goed! Zin om ze nog eens te lezen!
Private rites is ook een goede, heb ik net gelezen en hier al eerder getipt, over klimaatverandering/een wereld waar het de hele tijd regent
Top omschrijving, ik ben dit gelijk gaan lezen haha
Ik ga niet nog een boek uitlezen dus hierbij mijn november lijstje.
Ik vond Wool/silo echt goed maar de rest niet zo. Vooral deel 2 was echt saai en langdradig en veels teveel nieuwe karakters, deel 3 was wel veel beter maar tegelijk heb ik nog best wat vragen.
Ik heb trouwens alle boeken in het Nederlands gelezen maar pagebound voegt de boeken nog niet samen op taal en zo kan ik het forum ten minste gebruiken.
Leek mij een toepasselijk boek voor deze maand, maar hij viel mij tegen. Hoewel het verhaal goed is, vond ik het heel traag verlopen tot er op 75% ongeveer iets gebeurde en vanaf daar werd het echt spannend en heb ik in een ruk (vandaag) het boek uitgelezen. De rest van het boek erg lang over gedaan.
Wow ik heb geen boeken uit gelezen deze maand. Het is wel duidelijk dat ik weer werk na m’n zwangerschapsverlof.
Ik heb vandaag The boys from Brazil uitgelezen en erg van genoten ![]()
Nu ligt The hidden valley road op mij te wachten.
Ik heb oktoberlaan vorige maand gelezen. Vond jij het ook zo ongeloofwaardig en ieder verhaal moet afgerond worden tot in detail op 't eind?
Volgens mij heb ik hem gelezen omdat ik hem op jouw lijst zag staan.
Ja heel ongeloofwaardig en ver gezocht