Het algemene boekentopic #4

Ongerelateerd maar megaleuke avatar heb je

4 likes

Ik ging blanco De Namen in maar heb al een paar keer bijna gehuild en ben nog niet eens op 1/3e :sweat_smile:

9 likes

Ik heb het meer dan 100 boeken geleden gelezen dus ik kan er niks inhoudelijks meer over zeggen vrees ik, maar ik vond het ook niet mega goed maar gewoon prima vermakelijk

2 likes

Ik heb deze besteld! Heel benieuwd naar

3 likes

Yellowface is ook boekenclub boek geweest, dus in dat topic kan je er best veel meningen over vinden.

3 likes

Oh goeie, wist ik niet!

1 like

Ik ben net begonnen in The Wall n.a.v. volgens mij jouw aanrader en ik was helemaal verrast dat het plot zo vergelijkbaar is met Ik die nooit een man gekend heb. Een vrouw die ergens alleen achter is gebleven, geen idee heeft wat er is gebeurd en haar verhaal opschrijft. Ben tot nu toe wel gegrepen, vind deze tot nu toe boeiender dan Ik die nooit een man gekend heb.

2 likes

Ik heb net I who have never known men gelezen en daarna We’ll prescribe you another cat. Groot contrast tussen de twee boeken, had de feel good vibes met poezen van het tweede boek wel nodig na het eerste.

2 likes

Volgens mij was het @Cam die Fourth Wing aanraadde, heel erg bedankt! Ik geniet ontzettend, ben nu halverwege :heart_eyes:

1 like

Ik heb alle 3 de boeken ongeveer een half jaar geleden gelezen en denk er echt nog elke dag aan :cry: :heart_eyes:

Dat beloofd veel goeds!!!

Thanks voor de eer, maar it wasn’t meeee! Ik ben zelf in de Glazen Troon serie begonnen :hugs:

1 like

Wel ook fantasy haha! Maar idd verkeerd onthouden. @Vkaya en @Diorshow dankjullie voor de tip!

4 likes

Ik wilde deze fantasy (historische fantasy) nog tippen: Jonathan Strange & Mr Norrell door Susanna Clarke, heb me er goed mee vermaakt.

Nu bezig in deel 2 van de vier winden door Alexandria Warwick (ook fantasy gebaseerd op mythologie), ook vermakelijke serie.

Ik vond: De kille zee door Ulf Kvensler (thriller) maar mwah qua verhaallijn en plot ook heel voorspelbaar, niet de moeite. Het hoge noorden van hem vond ik beter in elkaar zitten (ook wel heel voorspelbaar maar heb me daar meer mee vermaakt)

3 likes

Me tooooo, zit in deel 1. Wat vind je tot nu toe?

3 likes

Verrassend leuk, ik ben inmiddels bij boek 2. Had tussendoor wel even afwisseling nodig haha!

Ik heb nu een tijdje kobo plus en vind dat echt heel chill icm m’n kobo ereader, maar ik baal er zo van dat er weinig Engelstalig aanbod is via Bol. Ik lees Engelse boeken liever in de originele taal en merk dat ik hierdoor ook minder snel een nieuw boek uitzoek.

Is er een soortgelijke aanbieder als kobo plus maar dan voor Engelstalig? Ik zat naar Kindle te kijken omdat die gekoppeld is aan Amazon (dus dacht misschien breder aanbod Engelstalig?) maar zie daar niet zo snel zo’n abo dienst van. Iemand een aanrader?

1 like

Je hebt wel kindle unlimited!

2 likes

Inderdaad Kindle Unlimited, en ik heb zelf via mijn bibliotheek Borrowbox. Moet je de boeken wel (net zoals bij de online bieb) via je laptop er op zetten.

1 like

Ik las net Atmosphere uit en wat een mooi verhaal!

en zo hard gehuild op het einde

Ik vind het wel erg moeilijk om thuis te lezen. In januari las ik 9 boeken en in februari nu 2 :joy:.

4 likes