Ik heb 14 boeken gelezen in maart, en er zaten zowel parels als draken tussen. Had nl bedacht om zoveel mogelijk boeken op mijn ereader te lezen voor ik er nieuwe op zet. Nu stonden er veel op nav tips van hier en bookstagrams, maar ook random boeken uit populaire top zoveels.
Favorieten waren wel Takeaway, The Silent companions (zooo creepy, moest doorlezen maar naar de wc gaan middenin de nacht was minder haha) en Natural Beauty (een heerlijk raar boek haha).
Maar wat een verschrikking was Me vs Brain van Hayley Morris. Ook Dessert can save the world vind ik echt onuitstaanbaar. Terwijl dat wel mijn niche is qua boeken (alles met eten/ food industry/ kookboeken maar dan verhalend vind ik heerlijk, maar dit nee.)
Edit; en ik was aangenaam verrast door Seven Husbands, ben volgens mij de laatste persoon op aarde die dit boek heeft gelezen. Ik weet niet waarom, ik denk dat ik telkens te vluchtig naar de cover keek maar ik dacht dat dit een period drama was?? Denk door de jurk? Dit was zoveel beter.