Ik heb in maart 7 boeken uitgelezen en 1 weggelegd:
- Alleen en duizend mensen - Malou Holshuijsen (als luisterboek): ik kwam er lastig in omdat je elk hoofdstuk wisselt tussen ‘heden’ en ‘verleden’, maar werd op een gegeven moment gepakt en wilde toen niet meer stoppen. Prachtig, ontroerend boek over een eindredacteur waarbij een van haar gasten in de talkshow zelfmoord pleegt en je tijdens het lezen van het boek achter hun band komt.

- En wat dan liefde is - Lisette Jonkman: leest makkelijk weg, leuke roman met een niet standaard liefdes verhaal

- Mijn vrouw pikt zeepjes: colums van Joost Prinsen. Vermakelijk, korte verhalen, lekker om te lezen als je maar een paar minuten hebt.

- Dertig dates cadeau - Noor Spanjer: dit boek wisselt de dates af met inhoudelijkere informatie over singles, hoe de maatschappij naar singles kijkt etc. Die hoofdstukken spraken mij niet zo aan. De dates waren ‘wel leuk’

- Rode schoenen - Joanne Harris (luisterboek): het vervolg op de andere boeken van Vianne die ik al luisterde. Dit maal in Parijs waar ze een nieuwe chocolaterie opent. De hoofdstukken zijn vanuit Vianne, haar dochter Annie en een nieuwe “vriendin” Zozie geschreven. Ook hier werd ik in het verhaal meegezogen al viel het einde een beetje tegen…

- Wie heeft er wel een boek bij zich? - Johan Goossens: net als het boek van Joost Prinsen een verzameling van colums. Nu vanuit Johan, een leraar op het MBO niveau 2. Schokkende maar ook hartverwarmende verhalen.

- De zoetheid van perziken - Joanne Haris (luisterboek): en weer een vervolg in de Vianne serie. Deze sprak mij (nog) meer aan. Vianne keert terug naar Lansquenet waar nieuwe vreemdelingen zijn komen wonen. Diverse moslim families die niet allemaal even welkom worden ontvangen. Ik vind dit boek veel realistischer dan de andere, minder magie.

Over Leven van Isa Hoes heb ik weggelegd. Ik kon er niet in komen en was het tegen mn zin in aan het lezen.