Net nog even wat preorders gedaan. Shorefall ook, maar dat boek staat al maanden tussen mijn bestellingen haha.
Woooww zo mooi!
Heel mooi, maar officieel is de serie nog niet af toch? Hoe doe je dat dan mochten de laatste twee boeken ook nog komen (ik heb er duidelijk veel vertrouwen in dat GRRM het nog af gaat maken ) ? Dan passen die niet in die box…
Ik ben die schaamte allang voorbij, haha. Ik lees ook rustig 50 Shades in de trein ofzo (oké, die niet, maar dat genre).
Ik ben nu 10 blind dates aan het lezen van Ashley Elston en ik vind hem gewoon echt saai. En heb Zoek me tussen de sterren (Eliza and her monsters) en Dit is hoe het ging bij de bieb gereserveerd. Eindelijk toch weer een bibliotheekabonnement genomen.
Haha nou 50 Shades of Gray heeft tenminste niet zo een foute cover als sommige boeken met ontbloot mannenlichaam en een horny vrouw die tegen hem aanhangt ofzo
Nee, maar daar is het weer de naam Nu lees ik dit soort boeken in 99 procent van de gevallen overigens gewoon op mijn ereader.
De boeken van het weesmeisje van anne jacobs zijn misschien een aanrader? Zijn wel ook wel echte zwijmelboeken!
Iemand anders ook bezig in American Dirt? Is nu veel om te doen in de (Amerikaanse) media.
I need moooore.
Ik ben echt on fire met boeken lezen ineens. Ik heb er in januari 8 gelezen, weet niet zo goed waar het vandaan komt. Maar wel heel leuk dat ik er zoveel zin in heb. Vind het heel fijn om te lezen en zeker als het niet “moet” maar je het graag wilt.
Deze twee boeken gelezen vandaag. Allebei over redelijk andere onderwerpen, maar alle twee heel gaaf.
Ik moet zeggen dat ik nu Once Upon a River en The Thirteenth Tale heb gelezen, en dat ik beide boeken echt heel tof vind.
Als je van dat gotische, macabre, 20ste eeuw gevoel houdt, met magie en fantasie erin verwikkeld, zijn deze boeken zeker aanraders!
Ik ben heel benieuwd naar The Thirteenth Tale!
Ik vond het een heel leuk boek. Ik vond het plot me nog wat beter liggen dan once upon a river, en het had een goede flow en was niet te langdradig.
Ik zou het zeker aanraden.
Dank je wel! Ik heb Once Upon a River via Koboplus gelezen (wel in het Nederlands) en er echt van genoten. Zo suf dat ik niet even gekeken heb wat ze nog meer had geschreven. Maar The Thirteenth Tale direct aangeschaft
Ik was Once upon a River aan het lezen (en had hem mee en kwam the Thirteenth Tale tegen in de waterstones. Ik las de achterkant en nam hem mee, en kwam per pas achter nadat ik het boek gekocht had dat van dezelfde schrijfster was. Het is niet alsof het op de cover staat ofzo
Covers hebben wel een beetje dezelfde sfeer/uitstraling. Was ook de reden dat ik Once upon a River ging lezen (of dan ebook versie dan) maar ook omdat ik de ‘echte’ versie bij de Waterstones had gezien.
Hebben meer mensen dit, dat je een hardcover en paperback in mindere mate als echte boeken ziet en eboeken als een soort mindere subvariant? Ben heel blij dat er eboeken zijn, scheelt me heel veel ruimte en ook geld maar een echt goed boek wil ik dan toch in papieren vorm hebben.
Beetje laat, maar ik denk dat je de boeken van Karen Swan ook wel leuk zal vinden! Er is er nu eentje naar het Nederlands vertaald (Een Noorse winternacht) maar er komen er nog meer, en anders kan je ze altijd in het Engels lezen. Beetje hetzelfde gevoel dat die boeken oproepen.
Ja dat heb ik ook!
Vind ebooks zeker fijn om te lezen, en heel handig voor op vakantie, maar als een boek me echt goed lijkt/of ik het goed vind heb ik er toch liever een hardcover of paperback van.
Haha ja, soms ga ik opeens in zo’n leesmodus en lees ik meerdere boeken per dag. De rest van de maand lees ik dan weer bijna niet, moet ik er wel bij zeggen.
Mijn januari was ook een goede leesmaand! Zeven boeken uitgelezen, super chill. Ik las Feel Free (Zadie Smith), Man’s Search for Meaning (Victor E. Frankl), The Thing Around Your Neck (Chimamanda Ngozi Adichie), Feed the Flames (Annette Marie), The Nix (Nathan Hill) en The Call of the Wild (Jack London). En naar A River in Darkness (Masaji Ishikawa) luisterde ik als audiobook. Allemaal 3 à 4 sterren gegeven dus prima score.
Had mezelf afgesproken dat ik wil proberen in 2020 m’n fysieke TBR naar beneden te brengen, maar heb natuurlijk ook weer zes nieuwe boeken gekocht. Who was I kidding.